ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Heb een goedspelende Beovision 4-37 met beosystem 2 maar zit geen HDMI op natuurlijk . Maar zijn wel te koop als insteekmodule op de monitor zelf . Dus wie weet de typenummers van B&O of welk type Panasonic is deze monitor ? Staan genoeg modules op ebay maar heb dan wel het type nodig van mijn tv in Panasonic taal
Of is er een andere truc voor met deze monitor ?
Geluid via de scart van mijn hd ontvanger naar mijn versterker en luidsprekers . Niet via Beosystem 2 dus .
Wat is het typenummer van het BeoSystem 2?
type is 9411 met sw versie 15.1
Met de juiste software (weet de versie zo niet uit het hoofd) kun je met dit BeoSystem 2 een extra input van je scherm benoemen en bedienen. Het geluid gaat in dat geval via het BeoSystem 2. Je krijgt dan een DVI module in je scherm waar je de HD ontvanger op aansluit. Alleen zul je wel zo'n DVI input te pakken moeten krijgen. Welk type scherm heb je?
type 8981 en de dvi units zijn op ebay te vinden . Maar B&O zou ze toch ook nog ergens moeten hebben in stoffig laadje ?
Ga er maar vanuit dat er in Nederland niets meer is, tenzij een dealer iets heeft.
Klopt maar is toch leuk om wat mee te spelen .