ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb een mooie beocenter 9500. Deze moet wel gerepareerd worden. CD deurtje wat niet volledig opengaat, onderste donkere glasplaat dat los ligt, onderstel daaronder lijkt gebroken, getal "1" van radio zenders verschijnt niet......
Waar kan ik beste reparatie laten uitvoeren?
Paul (Ipaul) repareert alle 9000/9500's voor mij! Vakman en redelijk in prijs.
Brengen & Ophalen
Geweldig!!!!!!!
Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Hoe kom ik in contact met Ipaul???
Je kan terecht bij iPaul, Beobuddy of ondergetekende voor een reparatie van je BeoCenter. Hou er wel rekening mee dat er een aantal uren werk in gaat zitten. Door op de naam boven een bericht te klikken krijg je een aantal gegevens van degene die het antwoord heeft gegeven, hier kun je ook een mail sturen.
Zo is het :): mbt de glasplaten: ga er maar vanuit dat de andere ook (bijna) los ligt, oppassen dus !!
Afhankelijk van je lokatie zou je iemand kunnen kiezen, en Leslie is heel goed met panelen en deurtjes hoor....dus die kan ook nog meedoen :)
De losse delen onder de glasplaat, dat hoort zo, bestaat uit 4 losse plastic delen per glasplaat.
Verder blijkt vaak bij deze centers dat de cassettedecks niet meer werken, en het mute relais vuil is (weg vallend geluid bij lage volumes, wisselend volume in 1 speaker op uitgang 1), dan weet je vast wat je -niet perse, wel aannemelijk- kunt verwachten, het is zelden "alleen even een plaatje vastzetten", vandaar dat er al snel wat uurtjes mee heen kunnen gaan.
Het meeste kun je zelf doen om kosten te besparen, cassette en andere electronische euvels moet je aan de experts (o.a. Paul waar ik heel goede ervaringen mee heb) overlaten. Mocht je kapotte glaspanelen hebben, ik heb een stapel van die dingen liggen. Wel gauw reageren via PM anders knikken de mods je er misschien uit omdat je niet gerechtigd bent om dingen te vragen/repareren.
Ik heb je inmiddels wel een PM gestuurd in geval dat...
Paul, in geval je een donor onderprint nodig hebt, heb een hele zooi liggen. :-)