Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision 7

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

Solei
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
Solei Posted: Sun, Nov 30 2014 7:31 PM

Sinds een aantal jaren een Beovision 7 in huis staan maar ik heb nog nooit zo'n waardeloos apparaat gehad wat zo gebruikersonvriendelijk i. Bovendien valt ie nu ongeveer elk uur uit of gaat uit zichtzelf naar dvd of mem functie. wil je ff een pc aansluiten krijg je niet eens geluid en moet weet ik hoeveel aanpassingen doen. Heb het helemaal gehad met dat ding.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sun, Nov 30 2014 8:11 PM

En als je de aanpassingen eenmaal hebt gedaan en opgeslagen heb je de volgende keer de PC met één druk op de knop! Bij een andere TV moet je alle toetsen steeds weer indrukken.

Valt de TV trouwens ook uit als de afstandsbediening in een la of kast wordt gelegd? Zijn er nog meerdere apparaten aan de TV gekoppeld?

ipaul
Top 200 Contributor
Posts 422
Bronze Member
ipaul replied on Tue, Dec 2 2014 9:47 PM

Tja, het zijn bij mijn weten toch geen notoire probleembakken, en 1 van de weinige flatpanels waar de kast er niet uitziet als de bekende kassakrakers :)

Blackrix suggereert terecht een storende invloed (Beo4?) van buitenaf.

inderdaad: qua HDMI toegang is het met de oudere BV7's karig gesteld (ook al zijn ze niet eens zo oud), maar het kan allemaal,wel...even uitvissen hoe: ik neem aan PC via DVI ingang ?

Het geluid moet je dan aanbieden via de tulpen van AV4 (dus analoog), desnoods via een convertertje (in geval van bv apple tv).

Page 1 of 1 (3 items) | RSS