ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
LS,
Heeft iemand ervaring met de ondersteuning van dit type setop box? Er zijn geen PUC codes van en heb ook niet zo snel een alternatief type gevonden dat werkt.
dank voor uw meedenken.
Als een zonnetje 😀
dank u.
Weet iemand hoe je alle opnames van KPN interactieve TV bekijkt via de Beovision 4 ?
Ik heb alle knoppen geprobeerd, maar kan allee de zojuist opgenomen programma's bekijken. Ik zoek dus hoe ik de volledige lijst opnames in beeld krijg.
Anyone?
Weet iemand hoe je met de Beo 4 via KPN interactieve TV "alle opnames" oproept en vervolgens kunt bekijken? Ik heb de Beo 4 aan de praat gekregen met de PYC code en alles werkt behalve dus de opnamebibliotheek.
Welk knopje moet ik daarvoor genruiken?
Dank voro een reactie!
Ik heb ook zo'n boxje. Maar, aanzetten gaat niet. Rest werkt wel allemaal, ook uitzetten, maar bij aanzetten via de TV komt er blijkbaar geen signaal (komt geenreactie van ledje in box, bij andere commando's wel. Wel gaat het met MENU 9.
PS Heb BV11-46 met Beoremote ONE.
geweldig. de opmerking menu 9 heeft mij geholpen. ik heb exact dezelfde opstelling.
Maar het liefste zie ik ook de knoppen guide info en text werken. Dat lukt me niet en de Kreatel 1760 is waarschijnlijk dan ook onvoldoende up to date.
Guide werkt vanaf de Beoremote. Text is MENU 5. Text van ab is voor de interne text van de Beovision. En inderdaad, B&O mag de PUC wel eens updaten, die loopt flink achter (en niet alleen bij de Kreatel 1760).