ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Iemand gebruikers ervaring met de beoplay A2?
p.s iemand geinteresseerd in een beosound 3
Niemand?
Dan zal het wel niks wezen
Ik heb een A2 en ben er zeer tevreden over. Wat wil je weten
BeoVision 11-55, BeoLab 8000, BeoRemote One BT, AppleTV 4, 2x BeoPlay A2, BeoPlay A1
Geen dropouts?
Op youtube staat dat het laag een distortion geeft klopt dit?
welke formaten kan hij afspelen,zie ik namelijk nergens staan.
Geen enkele dropout. De verbinding is goed en stabiel. Waar je even op moet letten is dat alleen het apparaat dat als laatste verbinding gehad heeft, automatisch weer verbinding maakt, andere apparaten moet je handmatig verbinding laten maken. Dus als iemand anders hem gebruikt heeft, moet je naar de bluetooth settings op je telefoon, en even laten connecten naar de A2. Dat gaat altijd probleemloos. Voordeel van bluetooth in plaats van airplay, naast de stabiliteit, vind ik ook dat je hem overal kunt gebruiken. Niet afhankelijk van een ander netwerk. Ik heb hem meegenomen op vakantie, geen enkel probleem, en geen lastig gedoe.
Het geluid vind ik erg goed. Ik heb geen vervorming bij bassen, maar ik gebruik hem voor achtetgrondmuziek als ik thuis werk, in de studeerkamer. Niet om een feestje te bouwen in de tuin.
De batterij gaat erg lang mee. In ieder geval zoals ik hem gebruik. Je kunt hem dagen gebruiken op een lading.
Wat betreft de formaten. Ik heb geen idee. In mijn beleving bepaald de mediaplayer wat hij af kan spelen, en niet de speaker. Maar ik weet het niet. Ik gebruik hem meestal met iphone en ipad. Geen problemen gehad. Een Mac werkt ook goed. Windows computers konden er wel mee verbinden, maar ik kreeg hem nog niet aan de praat. Waarschijnlijk omdat de bootcamp bluetooth drivers dit niet ondersteunen. Ben ik nog niet mee bezig geweest.
Wat mij betreft een aanrader. Een airplay apparaat zal ik niet snel meer kopen van B&O na mijn ervaring met de playmaker. Die heb ik nooit stabiel gekregen. Dit is een wereld van verschil.
Oke',
Dat klinkt goed.
Zodra ik de beosound3 kwijt ben,ga ik er ook voor.
Bedankt!
Deleted
Beoplay A2 inmiddels gekocht.
Geweldig! Geen Dropouts,Super mooi geluid.
koning:Beoplay A2 inmiddels gekocht. Geweldig! Geen Dropouts,Super mooi geluid.