Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beocom 6000

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 0 Followers

musicsound
Not Ranked
Posts 41
OFFLINE
Bronze Member
musicsound Posted: Wed, May 30 2012 11:03 AM

Hallo heren, (of zijn er ook dames hier?)

Vreemd dit "nieuwe" forum, was er al lang niet meer geweest. Lees net dat ze het hebben vervangen. Ik had gedacht mijn vraag wel in bestaande berichten beantwoord te zien, maar helaas. Ik kan ook geen fatsoenlijke zoekfunktie vinden.

Ik heb sinds kort een Beocom 6000 en wil graag de oude telefoonlijst etc. wissen. Via de gebruiksaanwijzing kom ik er niet uit. Het lukt namelijk niet eens om in een menu te komen. Verder doet alles het prima lijkt het.

Via OK kom ik bij: 0 vrij

en kan met het wieltje wisselen naar BASIS NR 1

Mijn vraag is dus hoe kom ik in het menu?

En is er een trucje om het complete telefoonboek etc. te wissen?

 

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member
Blackrix replied on Wed, May 30 2012 4:28 PM

Welk type BeoCom 6000 heb je? Heb je de eerste uitvoering zonder headsetaansluiting aan de bovenkant of de nieuwe uitvoering met headsetaansluiting?

musicsound
Not Ranked
Posts 41
OFFLINE
Bronze Member

Volgens mij heb ik de oude versie. Er zitten wel een paar puntjes daar boven, maar die zijn dicht.

Ik heb inmiddels het menu gevonden :-) Ik heb het forum archief gevonden en daar een post gevonden: punt toets en dan 7

Nu zou ik nog graag een truc horen hoe ik in 1 keer het telefoonboek leeg maak.

Verder vraag ik me voor de toekomst af hoe een extra Beocom 6000 op dit basisstation zou kunnen werken. Hoe stel je dat in? Moet het daarvoor soms ook de oude versie zijn?

 

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member
Blackrix replied on Wed, May 30 2012 9:22 PM

Je zal de telefoonnummers helaas via het menu stuk voor stuk moeten verwijderen...... Aanmelden van een tweede handset is erg eenvoudig. Gewoon de toets tussen de laadcontacten net zo lang indrukken tot de LED op de basis gaat knipperen, de basisi is dan geopend voor het aanmelden van een tweede handset.

musicsound
Not Ranked
Posts 41
OFFLINE
Bronze Member

Weet iemand misschien nog een handige sneltoets (combinatie) voor het wissen. Nu moet ik steeds via bolletje-7 naar menu en dan naar wissen en kan dan steeds 1 nummer wissen.

De vorige eigenaar is vlijtig geweest en ik vrees dat dit heel erg lang gaat duren zo...

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member

Ik ben bang dat je er even voor zal moeten gaan zitten, of in etappes doen......

musicsound
Not Ranked
Posts 41
OFFLINE
Bronze Member
musicsound replied on Tue, Jun 26 2012 10:44 PM

Ik ben inmiddels bij de G

:-)

Page 1 of 1 (7 items) | RSS