Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beosystem 6500 en Beolab 3000 - kleine defecten (en evt verkoop)

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

Jan van Erven
Not Ranked
Den Haag, Nederland
Posts 2
Bronze Member
Jan van Erven Posted: Sun, Feb 22 2015 2:58 PM

Hallo B&O liefhebbers,

Ik heb hier staan:

- beosystem 6500 (beomaster, beocord en beogram CD)
- Beolink 7000
- 2x beolab 3000
- stand voor beosystem

Ik wil de apparatuur van de hand doen maar er zijn wat eigenaardigheden met het systeem:

1. beocord werkt niet meer naar behoren. De cassette (laatste keer 3 jaar geleden geprobeerd) maakt een vreemd geluid. Vage diagnose maar het werkt iig niet meer
  2. rechter beolab gaat aan, geeft geluid, het display licht op maar de informatie (volume + source) komen er niet meer op
  3. de beolink maakt verbinding maar na 5-10 seconden zegt de link: no contact. Door opnieuw het apparaat dat ik wil bedienen te kiezen via de link heb ik weer wel verbinding

Ik vroeg me af of iemand hier iets mee kan? Ik wil evt de set met gebreken van de hand doen. Of is het slimmer om de set eerst helemaal te laten nakijken/opknappen alvorens deze weg te doen?

Nieuw aangekocht in 1990.

Alvast bedankt voor de reacties en bezichtiging is natuurlijk mogelijk

ipaul
Top 200 Contributor
Posts 422
Bronze Member
ipaul replied on Sun, Feb 22 2015 3:39 PM

Hallo, e.e.a. hangt qua prijzen nogal af van de uiterlijke staat, en natuurlijk wat je er voor wilt hebben.

Ironisch genoeg is juist het cassettedeck het minste waard, dood of levend :).

Ook is je lokatie wellicht handig te weten voor de leifhebbers..

Jan van Erven
Not Ranked
Den Haag, Nederland
Posts 2
Bronze Member

Hi Paul,

Bedankt voor je reactie. Ik heb niet zo'n goed beeld wat de stereo nog op kan opbrengen. Over het algemeen ziet de stereo er nog netjes uit. In de plaat van de beolink zit een klein deukje.

Ik ben woonachtig in Den Haag.

Groet, Jan

ipaul
Top 200 Contributor
Posts 422
Bronze Member
ipaul replied on Sun, Feb 22 2015 8:51 PM

Tja, het zijn geen beste tijden in de tweedehands handel, maar ik denk dat belangstellenden wel een beetje een plaatje hebben.

ik mail je een pm, kunnen anderen ook doen (om er hier geen marktplaats van te maken :)).

Page 1 of 1 (4 items) | RSS