Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision 7-40 verplaatsen

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

beomul
Not Ranked
Posts 7
Bronze Member
beomul Posted: Wed, Apr 15 2015 9:45 PM

Binnenkort ga ik mijn woning laten schilderen. Ik moet dan ook mijn Beovision 7-40 verplaatsen. Deze weegt volgens mij loeizwaar samen met de T4041 motorstand en de Beolab 7.4.

Weet iemand hoe je dit het beste kunt aanpakken, of wie heeft hier ervaring mee. Moet je alles uit elkaar halen of kan je hem in zijn geheel verplaatsen. Hoe zwaar is alles bij elkaar eigenlijk.

Eerlijk gezegd durf ik er amper aan te komen, ben veel te bang dat ik hem beschadig. Wie kan mij adviseren.

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Thu, Apr 16 2015 6:24 AM
Ik verplaats mijn 7 altijd door hem schuin aan alu lijst onderkant bv7 op te tillen dan doek onder de motorvoet te schuiven en andere kant zelfde liedje, zo kun je hem schuiven gaat heel goed mits je rustig doet, je kunt hem ook uit elkaar halen, dwz de 7 losmaken van stand maar dan is het scherm nog steeds zwaar!
Secondlife
Top 500 Contributor
Posts 145
Bronze Member
Je kunt 'm rollen over de voet. Stel je voor dat het een ronde pilaarvormige plantenbak zou zijn, kantel 'm dan een stukje naar je toe en rol de tv stukje voor stukje weg. Wel oppassen voor krassen op je vloer. Als de rubberen dopjes eronder zitten, gaat het rollen overigens lastig.

Als alternatief kun je de tv op een rolplank zetten. Til de tv met 2 personen. Til met 1 hand de tv en met de andere de poot. Als je dat doet loop je weinig risico voor zo'n klein stukje.
Page 1 of 1 (3 items) | RSS