ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Kære alle,
Jeg er fornyligt blevet ejer af et Beosound 4 med tilsluttede Beolab 8000 højtalere.
Min bror har foræret mig en Link converter 1611 som han havde liggende, men henblik på at få lyden fra mit tv gennem Beosound 4 og ud i Beolab 8000.
Er dette muligt med en masterlinkkabel mellem Besosound og Linkconverter 1611? Er det muligt med en option, hvor Beosound 4 selv tænder hvis jeg tænder mit samsung tv?
På forhånd tak.
Mvh.
Anders
Hej
Det korte svar er nej.
Linkconverten er beregnet til Masterlink og Datalink. Datalink er det 7 polet Din stik som sad I TV og Radioer af ældre dato, således at et Datalink product og Masterlink product kunne kobles sammen.
mvh/fritz
Tak for dit svar fritz.
Hvad med AUX-link porten. Det var denne jeg havde tænkt at bruge. Med phono fra tv til din i linkconverter, og så masterlink mellem linkconverter og beosound 4.
Jeg synes at have set ligende opstilling.
Anders Riishøj
Mit korte svar er: Ja og nej!
Da du ved 'converter-løsningen' ikke får en 'autosense-løsning' dvs du skal selv gøre noget, før lyden kommer.., kan du lige så godt bare tilslutte lyden fra tv'et til A-aux'en på din BS4.
MM
There is a tv - and there is a BV