Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Tv kijken en ATV luisteren- hoe kan dat??

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 0 Followers

xsanderr
Not Ranked
Posts 13
OFFLINE
Bronze Member
xsanderr Posted: Thu, Jun 14 2012 8:58 PM

 

Beste allen,

 

Ik zou graag tv kijken en Apple tv luisteren

 

Kan dit??

 

 

Carolpa
Top 75 Contributor
Posts 1,700
OFFLINE
Silver Member
Carolpa replied on Fri, Jun 15 2012 10:14 AM

methode 1 (niet geheel het gevraagde en de tv dient P-in-P te ondersteunen):

kies ATV dan P-in-P; TV. je krijgt een gedeelde scherm met ATV en TV met het geluid van de ATV.

methode 2 (lastig bij ATV2):

sluit de ATV analoog aan op je audio en er van uitgaande dat deze met masterlink verbonden is kies TV en dan AV <bron>  op je tv (bron = de ingang van de analoge aansluiting op de audio; bv AV ATape of AV Aux)

 

Naar een videobron kijken en gelijktijdig naar een andere videobron luisteren beiden aangesloten op dezelfde tv kan volgens mij niet.

xsanderr
Not Ranked
Posts 13
OFFLINE
Bronze Member
xsanderr replied on Fri, Jun 15 2012 4:08 PM

Hoi  carolpa,

 

Dank je wel voor je reactie, ik hebben bv7 hoe werkt p- in p, en waar kan ik dat vinden?

Ik heb idd een atv2, ben benieuwd 

Alvast enorme dank!

 

 

 

Carolpa
Top 75 Contributor
Posts 1,700
OFFLINE
Silver Member
Carolpa replied on Fri, Jun 15 2012 5:17 PM

voeg P-in-P toe aan je Beo4 (ik ga er voor het gemak van uit dat je weet hoe dit moet).

start de BV7/ATV2 met je Beo4

druk op List totdat je P-in-P in het schermpje van de Beo4 ziet staan, druk dan op TV. Links op het scherm krijg je ATV2 met geluid; Rechts op het scherm krijg je de TV uitzending. Je kunt nu de TV bedienen. De instructies van je Beo4 regelen de TV. Om de ATV2 te bedienen moet je de Apple remote gebruiken of eerst teruggaan naar de ATV2 door de keuze van de bron (VMEM, PC, etc) op je Beo4.

Een andere mogelijkheid is het wisselen van Re/Li; tja hoe ging dat ook weer......... Ik denk simpel de 0 op de Beo4 in te drukken.

 

 

xsanderr
Not Ranked
Posts 13
OFFLINE
Bronze Member
xsanderr replied on Fri, Jun 15 2012 6:59 PM

Super het is me gelukt, thx

Wat gaaf, beter zo!!

Dank voor de goede toelichting 

Page 1 of 1 (5 items) | RSS