ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Et par Beovox M75 sælges.De er i palisander og meget velholdte. Begge er renoverede med nye kant-ophængpå de originale mellemtone- og bas-enheder ligesom frontstoffet er nyt på dem begge.De spiller rigtig godt.De originale sorte gulv-stativer medfølger.De står i Gladsaxe.Pris 1200.-
Martin
Reserveret.
Solgt.
Hej Martin.
Vi er kommet godt hjem med højttalerne, og har straks bygget dem op.
De lyder fantastisk!
Tak igen!
Stefan
stefan: Hej Martin. Vi er kommet godt hjem med højttalerne, og har straks bygget dem op. De lyder fantastisk! Tak igen! Stefan
Jeg tror du skrev dette kun for at gøre mig misundelig, Det er bagdelen ved at bo langt fra kilden.
Gratulerer og nyd dem
Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.
Glæder mig at du er tilfreds, Stefan. Aah, Søren, du købte vist også et par højttalere af mig trods afstanden, selvom de var i en ganske anden stand.
Dillen: Glæder mig at du er tilfreds, Stefan. Aah, Søren, du købte vist også et par højttalere af mig trods afstanden, selvom de var i en ganske anden stand. Martin
Jow, men de war en lidt anden størrelse og passede i en normal rejsekuffert, Jeg tænker nu på hvad drengen kan tage med på næste rejse