ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Zoals voor velen waarschijnlijk al bekend, viert Bang & Olufsen komende week 17 november haar 90-jarig bestaan.
Daarvoor is er een drietal dealers geselecteerd in Nederland waar de nieuwe Beolab 90 te zien en te beluisteren zal zijn.
Een daarvan is Ed Baak in Houten, waar de Beolab 90 inmiddels verdekt onder een rood laken staat opgesteld.
Als ik zo de grootte van de luidspreker vergelijk met het er naast staande ladekastje, dan moet het een imposante verschijning zijn.
Ik ben dan ook benieuwd of dat het geluid dan ook net zo groots en imposant zal zijn.
Verder zijn er de nodige andere (meer betaalbare) nieuwe producten, zoals de S3 en de A6.
Al met al een week om naar uit te kijken...
Zijn er meerdere die komende week ook een van de drie geselecteerde dealers zal gaan bezoeken?
(ik weet niet zeker welke de andere twee zijn)
Deleted
Ga je ook nog kijken beobuddy bij ome fred?
Wat denk je?
Ik sta vooraan, samen met een select groepje Beofriends om komende woensdagavond de onthulling bij te wonen.
Ik ga vrijdag effe kijken.
Ben zeer benieuwd.
Geluid moet volgens fred fenominaal wezen......maar dat mag ook wel voor die prijs!
Ik ben er morgen ook.
Wat een review wat 9Lee gaf,beloofd veel.
ik denk dat we de eerste 4 weken onze eigen luidsprekers niet meer mooi vinden klinken...haha
nu nog even flink doorsparen en natuurlijk je huis verkopen
gr Ewald
Ja, deze hebben duidelijk de ruimte nodig