Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

luidsprekerkeuze BL4000 / Beoplay S3

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

Kronzilla
Top 500 Contributor
Belgium
Posts 101
Bronze Member
Kronzilla Posted: Tue, Feb 16 2016 4:42 PM

Ik heb een vraagje

ik zou op mijn Imac deftige luidsprekers willen aansluiten via een externe dac, optisch verbonden via mijn pc dus geen usb en gesukkel met drivers. Ik had eerst gedacht aan de beolab 4000 maar aan andere kant, de Beoplay S3 is kleiner, nieuwer en gaat dieper in bass. Gebruikt zijn de BL4000 iets goedkoper dan de H3, wat zouden jullie aanbevelen? Ik heb de S3 nog niet gehoord overigens

hartelijk dank alvast :-)

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Fri, Feb 26 2016 9:50 PM

Ik denk dat het antwoord is dat niemand deze keuze voor je kan maken. Ik zou ze beide gaan beluisteren en dan een keuze maken. Je zal er uiteindelijk ook zelf naar moeten luisteren.

Kronzilla
Top 500 Contributor
Belgium
Posts 101
Bronze Member

Je hebt wel gelijk. 

En de 4000 klonkt niet zo heel anders dan de 2500 vind ik. Zelfde luidspreker en versterker maar in een andere behuizing. ( bl4000mk1).

Ik heb echter voor dezelfde prijs nieuw 2 stuks s3 kunnen kopen. Nu heb ik twee vragen hierover. Ik heb toen de A2 uitkwam 3 jaar garantie erop gekregen, nu heb ik op de S3 maar 2jaar? Als ik mijn A2 met een kabeltje op een discman of lijnuitgang aansluit klinkt die superieur aan de bluetooth. 

Ik zou de S3 via usb op mijn imac aansluiten en dan van de ene speaker met een stereo 3.5mm beide speakers willen verbinden. Vermijd ik dan het bluetooth streaming gedoe? Ik wil die als stereo setje gebruiken, hard-wired met elkaar. De gebruiksaanwijzing is erg summier hiervoor. 

Hartelijk dank alvast :-)

Page 1 of 1 (3 items) | RSS