ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb een nas aan me beomaster5.
Waarom blijft de harddisk van de beomaster5 nou draaien?
Ook als de BS5 instand-by staat blijft hij gewoon door draaien.
Niemand?
Allemaal aan de Moment!
Ik denk dat de BS5 wakker gehouden wordt via het netwerk. En wel door de NAS. Denken he, niet zeker weten.
Terug naar de BS5, ipv Moment? De zoekfunktie is toch een heel stuk beter geworden bij de Moment. Je moet even weten hoe je er komt, maar dan werkt het toch best aardig.
Yep,back to basic.
Ben zo blij dat ik de moment eerst mocht proberen.
Niks voor mij.
ik denk dat ik een nummer eerder heb dan met de moment.
Dat 1 letter zoeken schiet niet op.
Maar daar is inmiddels een update voor geweest. Sowieso 3 letters die je in kunt voeren. Daarmee filter je een hoop uit.
Ik heb dat laatst toevallig geprobeerd en vond dat een hele verbetering.
Oke,dat is dan inderdaad een grote verbetering.
Dat hebben ze dan meegenomen in de laatste update.
Heb jij ook vaarwel gezegt tegen je Bm5?
Als ik zo de commentaren lees, is B&O hard op weg om zijn klanten weg te jagen. Gelukkig heb ik nog de BM5, ondanks zijn beperkingen, best wel tevreden mee.
Maar wat ik me afvroeg: Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Het geluid op dat ding is weer zoveel beter als op mijn vroegere zeven jaar oude desktop. Kan er op de BM5 een andere geluidskaart, of is dat ( B&O kennende) onmogelijk. En als het wel kan, gaat de kwaliteit van het geluid dan nog beter worden?
Bij voorbaat weer dank voor een antwoord.
Ik denk dat het onmogelijk is leko.
Om een beter geluid te bereiken moet je denk ik over stappen op een ander merk streamer maar dat willen we natuurlijk niet!