ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb een ergerlijk probleem, en online nog niets gevonden.
Via bluetooth kan in wireless streamen in stereo van mijn gsm, maar bluetooth is inferieur tov kabel verbinding en er is altijd wel iets van vertraging tov de linker of rechter speaker als men een ander liedje speelt.
Ik wilde vandaag testen hoe goed die echt klinken (Beoplay A2 klinkt superieur bekabeld ipv via bluetooth)
dus ik had twee kabeltjes besteld van 1,5m, stereo 3,5mm aan elke zijde. Dus de linker speaker kabeltje in, ander einde aan gsm ingeplugd; en van de uitgang van de liner speaker naar de ingang van de rechter speaker. Als ik ze probeer te pairen staat het lampje op wit en hoor ik mono door beide speakers;
Het selecteren dat beide speakers master zijn (dus beide oranje) dat lukt aan geen kanten en na een tijdje worden ze terug wit. Ik wil expliciet dat het audio signaal via kabel loopt en niet via een inferieur bluetooth signaal.
Ik wil die gebruiken als computer speakers, dus links via usb in en dan verder bekabeld verbinden met rechter speaker.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Elders in het forum heeft iemand een uitleg gekregen van de instellingen hoe men gewoon simpel alles bedraad in stereo aan kan sluiten maar als ik het doe zoals gezegd werkt het gewoon aan geen kanten.
Pure ergernis. Begin mij precies te beklagen dat ik ze gekocht had /
Door de mogelijkheid van bedraad stereo luisteren heb ik ze gekocht, niet om draadloos te gebruiken..
Wat zeg dat cynisch
Heb je de recenste software?
Is er een software update dan voor de S3?
De dealer weet het zelf niet..
Das gewoon klote.
Tuurlijk niet
Probleem is al opgelost
Dat is mooi meegenomen. Maar wat was nu de oorzaak dat het niet gelijk wilde spelen? Verkeerde kabeltjes?
Update naar de laatste firmware verhelpt dat probleem ☺