ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Waarde Forum leden,
Ik ben pas nieuw op dit forum en heb vorige week mijn eerste B&O product gekocht. Het is een mk.3 Beovision 7 (HD 1080i) met beolab 7.1 center speaker en de hoge gemotoriseerde poot. Het is werkelijk waar een fantastiche tv met perfect design. Tijdens de rit in de auto is er alleen een deuk in de speakercover gekomen. Dit terwijl ik nog overal dekens had geplaatst in de auto, maar helaas. Heeft iemand een idee waar ik een nieuwe (tweedehands) cover voor de speaker kan kopen? Bij de dealer kost het 195 euro, niet echt toereikend voor mijn budget! Daarnaast vroeg ik mij af hoeveel zo'n set die ik heb nu tegenwoordig ongeveer waard is? Hopelijk kunnen jullie helpen en alvast erg bedankt!
Misschien niet ideaal, maar je kan de gril er vanaf schuiven en proberen de deuk van terug de duwen. Perfect zal het niet worden, maar je kan een heel eind komen.
Bedankt voor je antwoord! Dat heb ik gedaan inderdaad. Je ziet het toch nog wel een beetje. Het is niet vreselijk, maar toch zonde.
195 euro is wel flink aan de prijs voor zo'n klepje! Moet toch wel iets goedkoper kunnen?
Beovision 7 mk3 is helaas niet meer zoveel waard.
Misschien heeft gert jan van summa455 nog wat liggen.