Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Wie weet pin layout voor IR OOG naar RJ45 connector

rated by 0 users
This post has 10 Replies | 1 Follower

Imres
Not Ranked
Posts 6
Bronze Member
Imres Posted: Sat, Jun 25 2016 7:25 PM

Hallo,

vandaag een mooie BV11-55 weten te scoren met niet veel branduren. In het bezit van een UPC Horizon box, en wil die koppelen. De mini 2.5 mm plug past natuurlijk niet, dus moet kabeltje modificeren naar RJ45 plug. Maar op welke pootjes zit dit op een RJ45 Plug? het is dit kabeltje...http://soundsheavenly.com/televisions/60-ir-transmitter-blaster-for-beosystem-4-beoplay-v1-and-beovision-11avant-rj45-control-socket.html.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Fri, Jul 29 2016 10:35 AM

Heb misschien een betere oplossing voor je? Ik heb nog een IR-oog voorzien van een RJ45 connector. Mag je hebben voor euro 50.00

Rolbird
Not Ranked
Limburg
Posts 40
Bronze Member
Rolbird replied on Sat, Jul 30 2016 6:49 AM
€ 50,- hahaha , kun je beter bij de dealer er een kopen die is goedkoper.

Maar ik heb de aansluitingen even opgezocht en kun je zelf de kabel aanpassen.

Imres
Not Ranked
Posts 6
Bronze Member
Imres replied on Tue, Aug 2 2016 3:37 PM

Super, dank je wel. een plugje aanknijpen gaat me wel lukken :-)

Imres
Not Ranked
Posts 6
Bronze Member
Imres replied on Tue, Aug 2 2016 3:37 PM

Super, dank je wel. een plugje aanknijpen gaat me wel lukken :-)

jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Fri, Aug 5 2016 11:46 AM

@beomaster11
Denk niet dat je een nieuw extern IR oog met 3 mtr kabel zal vinden bij de dealer voor dat bedrag....
Ook een fijne dag ha, ha, ha

Alleyman
Top 500 Contributor
Posts 117
Bronze Member
Alleyman replied on Sun, Aug 14 2016 10:46 PM
jvdl:

@beomaster11 Denk niet dat je een nieuw extern IR oog met 3 mtr kabel zal vinden bij de dealer voor dat bedrag .... Ook een fijne dag ha, ha, ha

Oh jawel hoor!

Die met een RJ45-steker kosten ongeveer € 10,- voor een kabel met 1 IR-oog en rond de € 20,- voor een versie met 2 IR-oogjes.

Althans bij de dealer in Capelle aan den IJssel.
jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Mon, Aug 15 2016 9:14 AM

Oh jawel hoor!Die met een RJ45-steker kosten ongeveer € 10,- voor een kabel met 1 IR-oog en rond de € 20,- voor een versie met 2 IR-oogjes.Althans bij de dealer in Capelle aan den IJssel.

Ik denk dat we verkeerde artikelen bedoelen ik heb het over een B&O IR-oog met kabel en RJ45 connector, en jij hebt het over: IR-Transmitter die laatste kost 2 x niets.

Ik was in de veronderstelling dat het over een B&O IR-oog ging en die koop je niet voor de prijs die jij aan geeft.

(B&O IR-oog http://img0101o.psstatic.com/154951430_bang-olufsen-beolink-ir-eye-with-wall-plate-for-.jpg )

Alleyman
Top 500 Contributor
Posts 117
Bronze Member
Alleyman replied on Mon, Aug 15 2016 10:27 AM
jvdl:

Ik denk dat we verkeerde artikelen bedoelen ik heb het over een B&O IR-oog met kabel en RJ45 connector, en jij hebt het over: IR-Transmitter die laatste kost 2 x niets.

Ik was in de veronderstelling dat het over een B&O IR-oog ging en die koop je niet voor de prijs die jij aan geeft.

(B&O IR-oog http://img0101o.psstatic.com/154951430_bang-olufsen-beolink-ir-eye-with-wall-plate-for-.jpg )

Ja precies.

Die aluminium IR-ontvangers die jij bedoelt zijn nooit met RJ45 uitgerust, maar met DIN of mini-jack.

En door de duidelijke omschrijving van de topicstarter en het feit dat hij het had over de RJ45-steker wist ik dat hij die bedoelde.
jvdl
Top 500 Contributor
Netherlands
Posts 129
Bronze Member
jvdl replied on Mon, Aug 15 2016 12:07 PM

Dit IR oog met RJ45 heb je nodig voor o.a Beosystem 4 en dan is het oog daar wel mee uitgerust.
Tuurlijk was de topicstarter duidelijk, maar vergissen is menselijk niet waar! Was op het verkeerde been gezet door de benaming IR-oog.

Alleyman
Top 500 Contributor
Posts 117
Bronze Member
Alleyman replied on Mon, Aug 15 2016 3:19 PM
jvdl:

Dit IR oog met RJ45 heb je nodig voor o.a Beosystem 4 en dan is het oog daar wel mee uitgerust. Tuurlijk was de topicstarter duidelijk, maar vergissen is menselijk niet waar! Was op het verkeerde been gezet door de benaming IR-oog.

Ja vergissen is menselijk.

Ik bedoelde het ook niet vervelend hoor!

Smile
Page 1 of 1 (11 items) | RSS