ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo allemaal,
ik heb een Beovision 8 waar ik heel tevreden mee ben maar wil deze qua geluid uitbreiden met een beolab 14 2.1. Ik heb in het menu van de tv gekeken of dit mogelijk is maar de Beolab staat niet in het luidsprekerlijstje er bij. Is er een manier om de Beolab hier toch in te krijgen? Of moet ik hiervoor naar de dealer. Wat B&O betreft ben ik echt een leek, daarom bedankt alvast voor jullie antwoorden.
groetjes, Luc
Page D ---- Mode PL-B
http://www.bang-olufsen.com/~/mediaV3/Files/User-Guides/BeoLab-14/beolab14_multilanguage_guide.pdf
MM
There is a tv - and there is a BV
Hey,
Thank you for your reply. I figured this out already. My only question was about the tv configuration. In the menu I can choose what speakers I use. I believe it goes from beolab 5 to beolab 12.3. Beolab 14 is not in this list. Do I need to contact my reseller to get beolab 14 in here or can I use the tv wit h the beolab 14 also without beolab 14 in the list of the television.
Thanks, kind regards,
Luc
Met een verloopkabeltje kan je prima de speakers gebruiken. Ik zou adviseren om dan speaker optie Beolab 4000 te kiezen. De tv past het geluid iets aan, kijk voor jezelf wat het beste klinkt.