Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Aansluiten BM5 - BV10/46

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan Posted: Mon, Oct 31 2016 6:42 PM
Ik moet opnieuw n bm5 aansluiten op n BV 10/46. Ben ook in bezit van BS5.

Het gaat om de kabel die ik in "line out" steek. Waar doe ik t uiteinde, bestaande uit n rode en witte pin, in de bv10????
beosound
Top 500 Contributor
Posts 91
Bronze Member
beosound replied on Mon, Oct 31 2016 7:48 PM

Aansluiten via digitale in- en uitgang! DVI naar HDMI en een losse kabel (tulpstekkers) gebruiken. Via DVI (ook van BM5) komt geen audio.

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan replied on Tue, Nov 1 2016 9:42 AM
beosound:

Aansluiten via digitale in- en uitgang! DVI naar HDMI en een losse kabel (tulpstekkers) gebruiken. Via DVI (ook van BM5) komt geen audio.

Tulpstekkers dus in L en R? Maakt t nog uit waar de rode en witte moeten?
beosound
Top 500 Contributor
Posts 91
Bronze Member
beosound replied on Tue, Nov 1 2016 12:01 PM

Neen, aansluiten van de digitale uitgang op je BM5 naar een Sdif aansluiting op je tv. Niks analoog aansluiten! Wel aangeven in TV menu welke ingangen je gebruikt van je HDMI en Sdif aansluiting.

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan replied on Tue, Nov 1 2016 12:24 PM
beosound:

Neen, aansluiten van de digitale uitgang op je BM5 naar een Sdif aansluiting op je tv. Niks analoog aansluiten! Wel aangeven in TV menu welke ingangen je gebruikt van je HDMI en Sdif aansluiting.

Is digitale uitgang dus de line-out. Volgens had m'n dealer m wel met twee tulpstekkers aangesloten op tv vanuit line out van bm
beosound
Top 500 Contributor
Posts 91
Bronze Member

Nou ja, zoek dan maar een dealer die het wel snapt. Maar op de BM 5 zit OOK een digitale uitgang en dat is niet de line out of rode of witte aansluiting. En waarom zou je analoog van je BM naar de TV gaan als het ook netjes digitaal kan? Het is de aansluiting links van de ML waar SPDIF bij staat.......

Page 1 of 1 (6 items) | RSS