Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

iTunes muziek laden via beoconnect in bm5

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan Posted: Sat, Aug 11 2012 11:26 AM
Sind kort in het bezit van Mac book pro. Met Windows kon ik makkelijk via verkenner muziek met drag en drop verplaatsen/copieren.

Voor gebruik op Mac heb ik een aantal vragen:

Mijn beomaster staat onder "gedeeld" en er staat eerst het adres met daaronder "beomaster"

Klopt het dat dit onder gedeeld staat??

Met muziek overdragen:

Ik sleep muziek rechtstreeks in icoon beoconnect (staat in mijn Dock). Wat betekend die gekleurde cirkel?? Het rare is dat ik het muziek meteen via bm 5 kon afspelen maar ik kwam het bestand niet tegen op mijn laptop bij mijn muzieklijst van wat op mijn bm5 zit. Later zag ik dat hij onder de artiest "Mac" stond. Wat doe ik fout??

Is beoplayer een beter alternatief??
karlquist
Not Ranked
Posts 44
Bronze Member
karlquist replied on Mon, Aug 13 2012 6:38 PM

hoi ,

ja het klopt dat het onder gedeeld staat 

de gekleurde cirkel geeft de favorieten lijst aan waarin je de muziek wilt zetten en aan wie je een kleur hebt toegewezen 

grt carl

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan replied on Wed, Nov 21 2012 3:16 PM

Even een toevoeging van mij. Misschien dat deze in een ander onderwerp al is besproken.

Na rippen van CD vind ik de cover niet mooi scherp. Toen ik windows laptop had kon ik dat mooi met mp3tag programma doen.

Nu heb ik echter een apple macbook. Welk programma moet ik gebruiken om mijn cover aan te kunnen passen?

ik heb wel easy WMA om mijn WMA bestanden te converteren naar mp3 320 voor itunes.

Page 1 of 1 (3 items) | RSS