ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo Iedereen,
Mijn naam is MiekeEn ik mijzelf vandaag lid gemaakt van dit forumLeuk forum trouwens
Nu is mijn vraag,
Ben van plan om een iHDR Humax 5200c of een iHDRHumax5400c te kopen voor mijn BV 11-46Maar welke puc tabel of puc code moet ik selecteren op de BV 11-46 die ook kan samen werken met de beo one remoteHeb al eens gekeken op de BV en er staan er 35 in de lijst, maar die ik moet hebben staat er niet bijOf maakt het niet uit welke je neemt
Kan iemand mij helpen a.u.b.
Try Humax_iHDR-5050C PUC as the codes are probably the same.
Martin.
En mocht dit niet naar tevredenheid werken, dan zul je toch contact op moeten nemen met een Bang & Olufsen dealer om de lijst aan te laten passen.
Hallo
Bedankt voor de infoMaar ik denk dat toch andere mensen toch ook al een Humax 5200c hebben gekochtEn wat voor een puc code hebben die dan ingesteldOf ben ik de enige die met de 5200 of 5400 gaat werken met een BV 11-46Dan moet de iHDR5050c-PUC toch goed werken met de beo one remote
Mieke
Ik heb de 5200 en de 5400 en het werkt perfect op de BV11-46
en net als flip zegt...instellen op irhdr 5100
Heb een iHDR Humax 5200c gekochtEn ja hoor jullie hebben gelijk Flip en Koning, hij werkt perfect met de puc-code iHDR 5100Alleen zijn het een beetje andere handelingen als de iHDR 5050c, dus nog een beetje zoeken, maar komt wel goed
Bedankt iedereen voor de info