Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Ouverture vs century..

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 2 Followers

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
OFFLINE
Bronze Member
david266 Posted: Fri, Aug 17 2012 9:53 AM
Graag wilde ik weten of er hier mensen zijn die de kwaliteit van een century kennen en eventueel de vergelijking kennen tussen de century en de bs2300/ ouverture, ik weet dat het geluid van de ouverture icm beolab 2500 speakertjes goed klinkt, echter is de century platter, momenteel ( schrik niet) gebruik ik een sounddock van altec lansing, wat voor achtergrond leuk klinkt maar bij meer volume totaal wegzakt, zit er trouwens net als op de ouverture, op de century ook zon mooi standbye lampje? ( ben ik gek op haha) en ik las dat je de beo4 kunt gebruiken om de century te bedienen, met welke knop of list koppeling roep je een century op? Zitten er nog modificaties in nieuwere modellen century behalve het alu cd cover?, ik hoop dat iemand wat info weet dank u alvast en een veiendelijke beogeoet
Chaka
Top 500 Contributor
Chicago
Posts 312
OFFLINE
Bronze Member
Chaka replied on Fri, Aug 17 2012 3:52 PM

Hello. De eeuw is een minder krachtige versie van de 2300. Ik heb beide en houden van de eeuw. Het is een van mijn all time favoriete eenheden, ongeacht de prijs! Het heeft een mooie zoete geluid, en is luid genoeg, maar de 2300 zal spelen veel luider. Het geluid van de eeuw is veel beter dan de nieuwere BeoSound 1. De zilveren klem heeft een verbeterde CD-mechanisme dat is gemakkelijker op te lossen als het versleten is, en is een latere productie. Koop er een. Je zult het geweldig vinden! u altijd uw geld terug wanneer u wilt handelen, maar u zult waarschijnlijk willen behouden. het is zo'n grote kleine unit! Veel succes!

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
OFFLINE
Silver Member
Leslie replied on Fri, Aug 17 2012 5:09 PM

OinkConfused? Translation tool must have been used....Great effort thoughYes - thumbs up

I've got them both (times x) and they sound pretty much the same to me. The Century (eeuw) is compact and has lots of bling bling lights on the front panel. 

Brengen & Ophalen

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
OFFLINE
Bronze Member
david266 replied on Fri, Aug 17 2012 5:12 PM
Ok bedankt dat is duidelijk,

Thanks for the info

Page 1 of 1 (4 items) | RSS