ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hej Jeg er ved at "trimme" mit nye setup og prøver at sætte mig ind i hvordan jeg bedst kombinerer mit eksisterende Masterlink med Netlink.
Systemet Består af Beovision 11 og Beosystem 7000 i stuen, derudover er der et Beovision 7-32 med HD modul i soveværelset samt et analog Beovision 6-22 på 1.sal
hvis der er andre forslag må i meget gerne melde ind... Setup 1. NL/ML converteren er sat op som A.slave og Beovision 7-32 er i option 2. Fordele: Jeg kan betjene Både BV11 og BV7 med Beoremote app, samt at jeg kan se tv på BV6 via BV7 RF out. Ulemper: Jeg har ikke adgang til netlink kilder i linkrummene: Setup 2 NL/ML converteren er sat op som V.master og Beovision 7-32 er i option 6. Fordele: Jeg har adgang til netlink kilder i linkrummene: Ulemper: Jeg kan ikke betjene BV7 med Beoremote app, samt ingen tv på BV6 via BV7 RF out.
Søren
Lidt uklart, hvad er det du gerne vil ?
Peter
Beovision eclipse 65, Beolab 50, Beolab 18, Beovision 11, Beolab 3, Beolab 2, BeoVision 10, MLGW, BeoLink converter Nl/Ml, Beosound 5, BLGW
Hint, man kan godt have mere end en converter.
gysse2004: Lidt uklart, hvad er det du gerne vil ? Peter
Se her nederst på siden:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46053&PN=1&TPN=1007
MM
There is a tv - and there is a BV