ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik snap je opmerking niet helemaal mbt "verhandeld". En waarschijnlijk bedoel je Gert Jan Koster uit Almere? Geschikte vent hoor, niets mis mee. Er zijn nog zoveel anderen op Marktplaats die 2nd Life spullen verkopen...
Brengen & Ophalen
Zou zomaar kunnen:) maar als je beovox of beomaster intypt heeft hij (weinig) geboden op alle advertenties :) vroeg me dus ff af wie het was:)
Sorry, maar ik kon het niet laten .....
Ik heb dan ook maar een super zeldzame Standard U42 op Marktplaats gezet.
Of ik er ook 300 Euro voor ga krijgen?
Rudy
Hoi Rudy,
Ik zag hem al staan, goeie zet! Nu zijn er dus al 3 bekend!
Beoradio: Sorry, maar ik kon het niet laten ..... Ik heb dan ook maar een super zeldzame Standard U42 op Marktplaats gezet. Of ik er ook 300 Euro voor ga krijgen? Rudy Da's vreemd, die van jou staat op gereserveerd en tegelijkertijd staat er een exact dezelfde op Marktplaats te koop. Zo zeldzaam zijn ze dus niet of....
Da's vreemd, die van jou staat op gereserveerd en tegelijkertijd staat er een exact dezelfde op Marktplaats te koop. Zo zeldzaam zijn ze dus niet of....
Degenie waar de link naar verwijst stond er al op met het verrhaal erbij dat hij zeldzaam is, daarom heeft Rudy er ook maar even één op gezet.
Inderdaad, dat was de reden waarom ik ook een Standard 42 op Marktplaats heb geplaatst.
Deze radio's vindt je niet elke dag, maar dar er nog maar 2 exemplaren van zouden zijn was er toch een beetje over.
En ja, de radio is gereserveerd voor een B&O verzamelaar in Nederland.
Heeft iemand van jullie nog iets gehoord van het MC40 cabinet dat lang voor 900 € te koop stond op Marktplaats?
Nee, niets meer van gehoord. Ik heb wel gehoord dat jij via een goede tip een MC40 op de kop hebt getikt voor een iets lagere prijs.......
Oh ok, ik dacht dat deze door Rudy was verkocht en de koper het meteen weer erop gezet had.
Even lachen ?
http://link.marktplaats.nl/709962936
Een AV9000 met Beolab 8000 speakers voor maar 2500 euro !
Daar koop je tegenwoordig 4 sets Beolab 8000 voor...
Wie gaat dit kopen ? advertentie beschrijving citaat ''splelend zien mag, maar kom alleen als je het kan betalen anders maak je je zelf alleen maar ziek''
Salvador: Daar koop je tegenwoordig 4 sets Beolab 8000 voor...
Maar dan heb je nog steeds de AV9000 niet
Die heb je al voor 50,-...
Waarvan ik er al 2 naar de stort heb gebracht...
Inderdaad, zonde ! dat dan weer wel .. waren die niet meer te redden ?
Tja...deze is wua beschrijving iig eerlijk:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/afstandsbedieningen/m711131154-b-o-afstandbediening.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Oude en incomplete ab voor teveel geld...(zoals ie zelf zegt).
(hij heeft trouwens wel een fraaie buizenradio te koop, geen B&O).
Had hem ook al gezien, ik wens hem veel succes bij de verkoop. Wie zoekt er trouwnes nog zo' AB? Als dit de bedragen zijn heb ik nog wel voor een paar honderd euro van deze AB's liggen!
Gebruikte Masterlink Distributor op Ebay voor "slechts" $199,95:
http://www.ebay.com/itm/Bang-Olufsen-B-O-ML-Audio-Video-Distributor-Home-Master-Link-Box-Connector-/400562629958?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d4364ad46
Gisteren een ML distributor gekregen van mijn goede vriend Koos uit de Lier en een Beowatch in nieuwstaat echter zonder band. Wat een lieverd he?
Trouwens nu we het toch over een ML distributor hebben. Ik heb er ook een van het merk Bosscom.
Doet die exact hetzelfde?
mijn zwager heeft een paar jaar terug een beosound 9000 en beolab 8000 bij hem gekocht.
Ik vond hem een beetje 'vaag'
En je zwager?
ging zo,
mijn zwager vroeg aan hem,waarom doe je zoiets nou weg.
Toen was zijn antwoord dat hij een nieuwe vriendin had en die vond het maar een opstakel in huis bla bla bla.
Dat is toch raar!
Waarom vertelde hij niet gewoon,ik handel hier in!
Vaag dus..
Dat is alweer lang geleden toch, nu is het een echte 2nd life reseller (BSL) geworden met volgens mij een eigen showroom. Ik heb er geen problemen mee zoals met zoveel resellers op Marktplaats.
Tsja, ik heb net een Masterlink Distributor gekocht voor een vriend van me voor €35,-- om de BeoMedia van €40,-- mee in zijn systeem te kunnen koppelen. Nu alleen nog een paar Masterlinkkabels om het af te kunnen werken, iemand een goedkoop adresje??
Nee he, daar gaan we weer (ML kabels). Iemand heeft er volgens mij voor gezorgd dat m'n draadje eraf geknikkerd werd. Ik heb zojuist eentje gekocht (particulier) van 10m voor 26,75 euro.
Ik heb inmiddels al een goedkoop adresje gevonden, gewoon ff wat rommelen op zolder.
Ai, dit doet pijn aan je ogen...een verroeste Dirigent...gelukkig lijkt ie wel een 2de leven te krijgen maar ik ben benieuwd hoe ie er van binnen uit ziet..
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/buizenversterkers/m712892632-bang-en-olufsen-b-o-dirigent-609k-stereo-fm-buizenversterker.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Als dat ontbrekende knopje nog te krijgen is wil ik wel een bod wagen.
Die knopjes zijn nou net het moeilijke....ik probeer repro's te laten maken maar de knoppenmaker heeft niet zo'n haast...:)
En bij deze is hij toch echt naar de knoppen..... Ben ik blij dat ik al een Dirigent heb!
Ik wil er wel 100 op bieden maar is zo'n ding nog wel te repareren? En is het dat waard.
Buizen is meestal goed te repareren, alleen de kap is een ander verhaal, je kan hem wel opnieuw spuiten, maar dan ben je de opdruk kwijt.......
Welke opdruk Blackrix?
Kijk maar eens naar de achterkant van de kast op de foto op Marktplaats. Alle gegevens zijn op de kast gedrukt.
Tja, en van binnen zal het er vast niet beter uitzien dan van buiten...het ding heeft vast in een natte schuur gestaan...
ik denk dat je beter pakweg 250 voor een gaaf exemplaar kan neerstellen, maar blijkbaar (m.i. terecht) is het toch een geliefd ding.
http://link.marktplaats.nl/713866223
Een set BeoLab's 5 voor €3550,-- met slecht vertaalde specificaties als tekst. Voor wie zich wil laten oplichten........
http://link.marktplaats.nl/714377009
Nieuw in de doos, bovenkap voor een BeoGram CD6500! Bijkomende info die niet op Marktplaats staat, de sticker met het serienummer is alvast op de kap geplakt. Dus hoezo, nieuw??
Blackrix: http://link.marktplaats.nl/714377009 Nieuw in de doos, bovenkap voor een BeoGram CD6500! Bijkomende info die niet op Marktplaats staat, de sticker met het serienummer is alvast op de kap geplakt. Dus hoezo, nieuw??
Nou je het zegt Niet eens op gelet. Dus als de kap helemaal nieuw is dan zit er dus geen sticker op?
Ik had 'm gezien en een bod gedaan (aan Koos) maar reeds verkocht!
Een apparaat heeft een serienummer, een los onderdeel niet. Als de kap wordt overgezet moet je het serienummer van de oude kap overzetten op de nieuwe. Waarschijnlijk heeft iemand zijn CD6500 vroeger eens voorzien van een nieuwe kap (andere kleur) en de oude kap weer in de doos gedaan waar de nieuwe kap uitkwam. Er is dus waarschijnlijk ergens een CD6500 zonder serienummer..........