Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beovision plasma flikkerend beeld op een zender

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
OFFLINE
Bronze Member
david266 Posted: Sat, Aug 25 2012 2:27 PM
Hallo, sinds vandaag ontdek ik tijdens het kijken van een film op rtl4 dat het beeld dof flikkerd andere zenders hebben het niet, wel zitten er 2 of 3 zenders ook bij die iets sneeuwend beeld hebben al een tijdje, sinds dat klote (pardon) digitenne gebeuren en dat ge etter van upc steeds met zenders wisselen coax en connectoren zijn in orde signaal groene kabel geen idee ik heb geen dB metertje hier, ik neem aan dat het het signaal is van de upc ipv de plasma? Ivm het op zover ik kan zien alleen rtl4,

Mijn dank
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Aug 25 2012 6:19 PM

Als je nog een andere TV hebt kun je kijken of je het probleem daar ook hebt. Digitenne kan spikkels in het beeld veroorzaken als de afscherming van de kabel en stekkers niet goed is.

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
OFFLINE
Bronze Member
david266 replied on Sat, Aug 25 2012 6:50 PM
Hallo blackrix,

de slaapkamer tv heeft prima beeld op rtl4 echter kan ik zelf niet met die avant naar de woonkamer slepen om daar te testen, ikga een testkabel coax maken om direct van groene upc kabel naar de bv5 te gaan, ik ga er zelf beetje vanuit dat het aan signaal lig ipv de tv zelf aangezien andere zenders normaal beeld hebben, bij witte beelden flikkert het minimaal maar begreep dat dit bij deze plasmas bekend is, de avant is scherper haha

Mvg
Page 1 of 1 (3 items) | RSS