ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hej
Jeg kan ikke skabe kontakt til min Seagate Goflexhome Nas hdd. Jeg har sat det op på den måde, at Lan kabel fra Beosounden går i min Icotera fiberboks router, fra router har jeg kabel ned til min Seagate. Min pc har fundet Seagaten(trådløst) ligeledes har fladskærmen(trådløst). Når jeg gør som beskrevet i manualen "søg i musiklager" er denne mulighed valgmulighed ikke fremhævet, så der er ingen kontakt overhovedet. Det skal tilføjes, at netradioen fungerer uden problemer og jeg har aktiveret DLNA på Beosounden. Bemærk, det er kabelforbindelse, jeg forsøger.
Er der nogle B&O eksperter som kan hjælpe?
Hei!
Jeg har det samme problemet med min.. Men den mister kontakten med min ReadyNas server.. Hvor aktiverer man DLNA på Beosounden?
DLNA, jeg mente DCHP.
Den aktiverer du under netværksindstillinger på BS5.
Du har dog i det mindste kontakt til din NAS, kører du trådløs eller Lan?
Jeg kjører trådløst.. Men veldig ustabilt.. Jeg har også Sonos, og det fungerer hele tiden
Blir litt frustrert :(
Det virket når jeg satt opp anlegget, men ikke når jeg skulle høre på musikk idag:(
Kjedelig når ting ikke fungerer! Regner med du har aktivert DLNA i NAS-en, siden TV-en finner den? Kan TV-en spille musikken din?
Hei igjen.. Nå ser det ut til at min fungerer slik den skal på nettet, men jeg ser at mitt musikkbibliotek er hentet ned 2 ganger, dvs. at alle sanger kommer 2 ganger..
Noen som har noen forslag på hvordan jeg skal få rettet dette?
in english:
Hello again .. Now it seems that mine working properly today, but I see that my music is taken down 2 times, ie, all songs comes 2 times ..
Anybody have any suggestions on how to rectify this?
If you have same songs in both i.e. WMA and MP3 format, then they will appear twice on BS5E