Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

s-vhs på lx5500

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

moleman
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
moleman Posted: Fri, Apr 28 2017 9:42 AM

Hej jeg har købt et LX5500 som jeg vil bruge til min gamle Nintendo 64. Jeg har fået fat i et kabel med s-vhs men kan ikke få billede på. Jeg ved kablet virker da jeg har testet på en anden skærm. Jeg har en beolink 1000 fjernbetjening og har fundet ud af at trykke shift+text for at komme ind i menu. Der kan jeg så vælge mellem 2 av porte. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge for at av1 bruger s-vhs. Jeg kan skfite mellem decoder 1 2 og 3 ,sat,* men jeg kan ikke finde ud af at gemme hvad end jeg vælger. Når jeg trykker på store så går den bare ud i tv kanal. Har også trykket 2 gange store.

mvh

Michael Bested

Fritz
Top 500 Contributor
Posts 272
Bronze Member
Fritz replied on Wed, Jun 7 2017 2:13 AM

Hej

Det står i den blå opsætningsvejledning. Du skal aktivere S-VHS porten.

Såvidt jeg husker er det Shift 9 på beolink 1000, Hvis ikke så start med Shift 1 og prøv dig frem til shift 9. Shift 3 skifter TV system så brug ikke denne.

mvh/fritz

Fritz
Top 500 Contributor
Posts 272
Bronze Member
Fritz replied on Wed, Jun 7 2017 2:13 AM

Hej

Det står i den blå opsætningsvejledning. Du skal aktivere S-VHS porten.

Såvidt jeg husker er det Shift 9 på beolink 1000, Hvis ikke så start med Shift 1 og prøv dig frem til shift 9. Shift 3 skifter TV system så brug ikke denne.

mvh/fritz

Page 1 of 1 (3 items) | RSS