ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo allen,
sinds kort een trotse bezitter van een BeoVision 8-40 met een Beoremote One.Omdat ik nu eindelijk HDMI aansluitingen heb, heb ik gelijk maar een nieuwe Apple TV aangeschaft.Ik heb begrepen dat deze een IR ontvanger heeft, en lijkt mij dus dat deze via de PUC table aan te sturen is.
Helaas krijg ik dit nog niet aan de praat, het lijkt er op dat er geen IR signaal uit de BV8 komt.Als ik een camera mik op het IR oogje dan zie ik niks gebeuren als ik een knop aanraak op de Beoremote.
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:- IR oog aansluiten op PUC 1 of PUC 2 maakt geen verschil- in het service menu van de BV8 bij product type het PUC type op enabled gezet- als PUC source heb ik "Apple Remote" en "iPod remote" geprobeerd- in het connections menu staat de IR type op IR
Kan iemand mij helpen met het verder troubleshooten?Zijn er bijvoorbeeld nog zaken die ik moet instellen op de Beoremote? Dit was al even gepuzzel om de BV8 aangestuurd te krijgen.Ik zal je dankbaar zijn :-)
BeoVision 4-65 - BeoSystem 3 - BeoSystem 5500 - BeoVox Redline 60.2 - BeoVox Redline 45 - Beolab Penta MKIII - BeoRemote One - Beo4 - Master Control Panel 5500 - LC2 - PUC Sources
De BV8 zal opnieuw moeten worden geflashed.
De Apple TV4 heeft een andere infrarood dan de ATV3 en ouder.