Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beo4 fjernbetjening virker ikke på Beosound 5

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

Vela
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
Vela Posted: Tue, Sep 26 2017 12:31 PM

Min fjernbetjening Beo4 (Mk1), virker ikke på Beosound 5 efter resetting og opdatering software på anlægget. den virker fint på Beosound 3000

Er der nogen som har et godt svar på dette?

gysse2004
Top 500 Contributor
Hellerup
Posts 192
Bronze Member
gysse2004 replied on Tue, Sep 26 2017 1:30 PM

Prøv at se om BS5 står i den rigtige option, under indstillinger.

Peter

Beovision eclipse 65, Beolab 50, Beolab 18, Beovision 11, Beolab 3, Beolab 2, BeoVision 10, MLGW, BeoLink converter Nl/Ml, Beosound 5, BLGW

Vela
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
Vela replied on Tue, Sep 26 2017 2:02 PM

Ja det gør den ifølge Martin fra B&O Herning

det er også lidt underligt, ingen funktioner virker. Men ellers fungerer alt perfekt 

Fritz
Top 500 Contributor
Posts 272
Bronze Member
Fritz replied on Wed, Oct 4 2017 2:09 PM

Hej

Igen check om indstillinger står rigtig altså option 1, hvis den står i option 0, er det kun mulig at betjene via link fra et Beovision. Hvis alt er ok, og tjekket fysisk på BS 5, så skal du slukke og tage strømmen fra Beomaster 5 i mindst 30 minuter, og derefter genstarte. Du kan også prøve at betjene med en BL 1000. Hvis BS 5 er tilsluttet et Beovision via Master Link og det virker, kan det være IR øjet i BS 5, der driller.

Vela
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
Vela replied on Wed, Oct 4 2017 2:59 PM

Mange tak for fyldigt svar, men næsten alt er forsøg

Efter jeg har slukket for strøm til Beosound i lang tid virkede fjernbetjening med alle funktioner, så slukkede jeg på fjernbetjening for at se TV avisen, ville så tænde da den var færdig, og det var fjerbetjening af Beosound også. Heldigvis kan den betjenes på apparatet, men i vores magelige tid ville det da være rart om man kunne betjene fra sofaen. Derfor har jeg aftalt med forretning at bringe den derhen for at de kan se på den, som du siger er det nok IR øjet der driller

Fritz
Top 500 Contributor
Posts 272
Bronze Member
Fritz replied on Thu, Oct 5 2017 1:23 AM

Hej Igen

Du skrev, at det ikke virkede efter en opdatering.Hvordan er dit system sat op. Audiomaster, Audioslave, osv. Opsætningen er afhængig, hvordan BS 5 modtager og fortolker signalerne fra BEO 4. BEO 4 mk 1 kender ikke til BS 5, og BS 5 kender ikke BEO 4 mk1. Husk at N-radio er Phono, og N-Music er A-tape 2, med mindre at BS 5 er sat op til Audiomaster. Her er Radio=N-Music, CD=CD-ripperen og V-tape er lig N-Music. 

Vela
Not Ranked
Posts 4
Bronze Member
Vela replied on Sat, Oct 7 2017 3:23 PM

Tak for al hjælpen, men det viste sig det var det ene kabel som havde en fejl. Nu virker alt perfektSmile

Page 1 of 1 (7 items) | RSS