Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Komplett installasjon i nytt hus.

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 2 Followers

martinmathisen
Not Ranked
Posts 10
OFFLINE
Bronze Member
martinmathisen Posted: Wed, Oct 3 2012 5:17 PM

Hei alle sammen.

 

Jeg har akkurat kjøpt et rekkehus, som skal pusses opp the extreme way. Nye gulv, nytt tak, nye vegger og selvsagt, nytt elektrisk anlegg.

Jeg har litt BO-produkter som jeg har lyst til å utnytte til det fulle. En gang i tiden var disse satt opp i link, men etter flytting og senere en skilsmisse, har det sklidd litt ut. Jeg eier:
Beovision 10 46"
Bevision 7- 40" (1 generasjon)
Beovision 6.-22" (1 generasjon)
Beocenter 2
Beolab 2
Beolab 3 2 stk
Beolab 4000 2 stk.

Jeg ser for meg BV10 i stue, BV7 på master bedroom og BV6 på kjøkken. BC2 i stue i en eller annen config.

 

Så til mine spørsmål. 

1: Finnes det en freelance konsulent som kan hjelpe til med planlegging av dette? instillinger, Link osv? På østlandet i Norge?

2: Kan jeg oppgradere BV7 og BV6 til å ta HDMI?

3: Kan jeg bruke Playmaker som streaming input til hele Link-systemet?

Mvh

Martin 

Normann
Top 500 Contributor
Posts 277
OFFLINE
Bronze Member
Normann replied on Wed, Oct 3 2012 6:24 PM

Hei!

Jeg er veldig ny når det gjelder B&O, har såvidt begynt for å si det sånn... Men når det gjelder konsulent som kan hjelpe deg, er det ikke mulig for deg å høre med noen i en B&O forretning?

Vet at det er flere som holder på med dette..

martinmathisen
Not Ranked
Posts 10
OFFLINE
Bronze Member

Jepp, har vært i kontakt med flere, men de fleste er veldig lite konkrete, selv når jeg tilbyr meg å betale, så jeg tenker at det kanskje er bedre å leie en kar eller kvinne direkte.

martinmathisen
Not Ranked
Posts 10
OFFLINE
Bronze Member

Jepp, har vært i kontakt med flere, men de fleste er veldig lite konkrete, selv når jeg tilbyr meg å betale, så jeg tenker at det kanskje er bedre å leie en kar eller kvinne direkte.

BEOfreak
Not Ranked
Posts 1
OFFLINE
Bronze Member

Hej Martin

Så lige dit spørgsmål.

Prøv at tage kontakt til http://qlab.dk/ måske du kan få hjælp der, selvom det er i Danmark.

Mvh

Rasmus

martinmathisen
Not Ranked
Posts 10
OFFLINE
Bronze Member

Godt tips. Jeg kontakter de! Tusen takk!

Rikard
Top 500 Contributor
Sweden
Posts 218
OFFLINE
Bronze Member
Rikard replied on Sat, Dec 8 2012 12:17 PM
Vad är det du behöver? Hjälp att göra ett schema för hur det ska fungera, placering för att allt ska fungera eller hjälp att koppla ihop delarna?
Page 1 of 1 (7 items) | RSS