ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ha,
Ik heb een KPN Arcadyan HMD 2260 v2 die ik op een BeoPlay V1 heb aangesloten. Ik heb de PUC 'KPN HMD 2260 v4' geselecteerd.
Alles werkt naar behoren, behalve bij het inschakelen van het kastje. Ik moet steeds manueel MENU+6 intoetsen om het kastje in te schakelen. In de televisie 'altijd aan' selecteren helpt niet, omdat het kastje vanzelf uitschakelt na een x aantal uur.
Wie heeft de gouden tip om dit op te lossen?
Die tip is er niet. Omdat KPN besloten heeft dat stand-by niets anders is dan een tekst op het scherm te zetten, ziet de TV dat alsof het prul nog altijd aan staat en derhalve moet je dus die menu 6 (of 9 als je de andere PUC gebruikt) gebruiken om TV beeld te krijgen. Het stroomverbruik van dat prul is daardoor nagenoeg net zo hoog als in "aan" modus. Maar als je nu denkt, dan laat het prul maar aanstaan, dan nog wordt het prul in de "KPN stand-by" gezet na een x aantal uren die je zelf kunt instellen en dan mag je alsnog menu 6 gebruiken.
Het is niet anders, als KPN ooit besluit om in hun stand-by echt down te gaan of de HDIM uitgang afzet, dan doet de PUC het zoals B&O het bedoelt heeft.
En wat is daar dan de toegevoegde waarde van? TS geeft aan dat hij menu 6 moet drukken om TV beeld te krijgen. Die puc kan (en ik zou ook niet weten hoe) het verschil tussen het TV beeld en de tekst die op het scherm verschijnt in "stand-by" niet zien. Probleem is heel simpel dat de HDMI uitgang van die KPN doos altijd actief is, tenzij je de stekker uit het stopcontact haalt.
Ik heb de PUC eergisteren gedownload, dus ik zal deze versie hebben. Maar de rode knop ingedrukt houden werkt bij mij niet. Hoe lang moet ik hem ingedrukt houden?
beosound:En wat is daar dan de toegevoegde waarde van? TS geeft aan dat hij menu 6 moet drukken om TV beeld te krijgen. Die puc kan (en ik zou ook niet weten hoe) het verschil tussen het TV beeld en de tekst die op het scherm verschijnt in "stand-by" niet zien. Probleem is heel simpel dat de HDMI uitgang van die KPN doos altijd actief is, tenzij je de stekker uit het stopcontact haalt.
1990:Ik heb de PUC eergisteren gedownload, dus ik zal deze versie hebben. Maar de rode knop ingedrukt houden werkt bij mij niet. Hoe lang moet ik hem ingedrukt houden?