Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Hallo ben nieuw op dit forum

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

LeonBeo
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
LeonBeo Posted: Sat, Feb 3 2018 7:26 PM

Heb me aangemeld omdat ik wat informatie aan het zoeken ben over mijn speakers.Het zijn M75 speakers waar de rubber randen van kapot zijn.ook van de kleinere middenspeakers.Nu weet ik niet goed of ik rubber of foam moet nemen.En moet ik die dingen op de crossovers ook vervangen?En die klipjes van het front zijn ook afgebroken.Kan ik die ergens bestellen?

Heb er totaal geen ervaring mee en wil eerst wat oefenen op een paar andere speakers.Hoop dat iemand me wat tips kan geven.

i2Paq
Not Ranked
Winkel - Noord-Holland - The Netherlands
Posts 20
Bronze Member
i2Paq replied on Mon, Feb 5 2018 7:21 AM

Wacht even op een reactie van Beobuddy, hij heeft vast de juist info voor je.

Robert
Top 500 Contributor
Holland
Posts 204
Bronze Member
Robert replied on Tue, May 15 2018 1:11 PM

Beste Leon?

Ben je al geholpen?

Mijn advies, neem contact op met beobuddy in NL of Dillen in Denemarken op dit forum. Het is geen klus voor iemand die er geen ervaring mee heeft. De kosten zijn betaalbaar en het is een kwestie van secuur werk en precies centreren.

Groet, Robert

Robert
Top 500 Contributor
Holland
Posts 204
Bronze Member
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Fri, May 18 2018 10:55 AM

Ik heb zelf erg goede ervaringen met de randen van Audiofriends: www.audiofriends.nl . Wil je ze laten repareren, dan kun je ook terecht bij Audiolab in Sint Nicolaasga (vroeger in Follega). Deze site is www.speakerreparatie.nl . Ook daar heb ik ervaring mee, daar zijn mijn MS150 speakers top gerepareerd!

Page 1 of 1 (5 items) | RSS