ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo Iedereen,
Is daar iemand of zijn jullie allemaal van de aardbodem verdwenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of doe ik iets verkeerd
Ik zie geen vragen of antwoorden meer
Groetjes van Boem
We zijn allemaal zo onder de indruk van het nieuwe forum.
Ja hoor, er zijn er genoeg. Maar iedereen is sprakeloos.
Als ik het goed begrijp beginnen we weer op nul. De "oude" posts zijn in het archief gedeponeerd. (archived Dutch posts)
ja hoor ik ben er weer, ik heb alleen een bronzen membership.
Waarom?
Oh moest weer activeren
Jammer dat we weer opnieuw beginnen, de oude posts gaan dan weer verloren.
Ik zie op o.a. het oude Duitse forum dat er gisteren nog gepost is. Het kan dus nog steeds op het oude forum. Daar is wel meer te beleven!
Leko:Maar iedereen is sprakeloos.
Ik ook maar dan van je Avatar
Brengen & Ophalen
Ik begin steeds meer twijfels te krijgen over de nieuwe opzet van dit forum.
Onoverzichtelijk zoals al eerder genoemd. Oude waardevolle onderwerpen in het oude forum die niet meer via de zoekfunctie zijn op te zoeken en zelfs via een omweg met Google search (wel gevonden) krijg je geen toegang meer tot de oude onderwerpen. Heel slecht!
Leslie: Leko:Maar iedereen is sprakeloos. Ik ook maar dan van je Avatar
Ja, hoe kan het groeien hé.
Leko: Leslie: Leko:Maar iedereen is sprakeloos. Ik ook maar dan van je Avatar Ja, hoe kan het groeien hé.
He moet ik deze opmerking nu interpreteren
Leslie: Leko: Leslie: Leko:Maar iedereen is sprakeloos. Ik ook maar dan van je Avatar Ja, hoe kan het groeien hé. He moet ik deze opmerking nu interpreteren
Zonder bijbedoelingen. Gewoon, knap mens.
Waar kan ik dat archief vinden?
Net als eerder opgemerkt kom ik via google niet verder.
Ik wil geen dubbele vragen stellen, vaak wordt verwezen eerst te zoeken onder eerdere posts, voordat je de vraag stelt.
Leko: Leslie: Leko: Leslie: Leko:Maar iedereen is sprakeloos. Ik ook maar dan van je Avatar Ja, hoe kan het groeien hé. He moet ik deze opmerking nu interpreteren Zonder bijbedoelingen. Gewoon, knap mens.
Zeker weten, bijzonder mooi opgemaakt, net als B&O
Ben hier een aantal weken niet geweest, maar moest even goed kijken of het pagina adres wel juist was . Erg jammer dat we weer opnieuw moeten beginnen (m´n postcounter staat zelfs weer op 0 ), maar hopelijk heeft het op lange termijn voordelen.
M ik ben er maar ben nog even aan het uitzoeken hoe dit hiercallemaal in elkaar zit
Boem: Hallo Iedereen, Is daar iemand of zijn jullie allemaal van de aardbodem verdwenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of doe ik iets verkeerd Ik zie geen vragen of antwoorden meer Groetjes van Boem
Helaas voor mijn werk in het buitenland dus even niet zo actief meer, vanavond lekker weer terug van 51+ naar xx graadjes?
19 graden...brrrrrrrr
19gr? Heeeeeeeeerlijk! Wat is Holland toch mooi!