ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Jarenlang, ben ik een fan van de producten van Bang & Olufsen echter het bijbrengen van de kennis van nieuwe producten is soms een probleem tot........ik kennis mocht maken met een Dealer die net zo enthousiast over de producten kan praten als de vele liefhebbers onder ons. Ik maakte kennis met Fred Baak van B&O dealer Ed Baak te Houten. Sinds deze kennis making, is ons huis totaal veranderd en alles optimaal gemaakt mede door de mannen van Baak BV t.w. Jeroen, Bas en Andre, Wat een professionaliteit hebben die mannen in huis Chapeau.
Ik deel deze ervaring graag met liefhebbers zoals U en mocht u overwegen om eens te gaan vernaderen, advies en noem maar op, dan zeg ik Fred Baak te Houten !!!!
Christiaan
maak eens een foto,ben wel benieuwd naar het vak werk
is dit geen reclame !
Haha, nee hoor Fred is een topper.
Zeker niet bedoeld als reklame maar wel als recommandatie voor liefhebbers onder ons, die vakmanschap en professionaliteit zoek. Dan mag mijn ervaring zeker gedeeld worden. En inderdaad Fred is een " topper" !!!
Geachte heer Koning,
Graag wil ik dat met U delen echter.....(als immigrant op Internet) op welke wijze zet ik er een foto bij?
Mede dank zij experts is het gelukt.
Netjes hoor!
Ik had André en Jeroen.
Ik heb Bas van twosome.nl op bezoek gehad thuis en op de zaak, is echt een vak idioot.
ik wouw dat ik die mannen 10 jaar eerder had leren kennen, daar kunnn heel veel dealers en hun TD nog wat van leren
Ps ziet er strak uit Christiaan
Persoonlijk hangt de beocenter wel erg dicht bij de bv
Ja, dat vond ik nou ook! Hebben ze bij Baak geen smaak
Brengen & Ophalen
Over smaak valt niet te twisten
Da's een ding wat zeker is! Misschien dat een foto bij daglicht het geheel wat beter laat uitkomen!
ligth011: Persoonlijk hangt de beocenter wel erg dicht bij de bv
Ach, die DVD die opstaat is veel interessanter, toch?
Heren,
Dit si niet de smaak van Baak of anders maar de geboden mogelijkheid. Het is n.l. allemaal geplaatst in een voormalige garage wat nu een
Bar is en hier hebben we panelen geplaatst die nu dan de mogelijkheid bieden voor de BeoCenter 2 die op de oppervlakte van de wand inderdaad dicht bij de bv 5 geplaatst moest worden.
Daglicht foto's volgen mannen
Eerlijk is eerlijk, je koffertje op tafel had je wel even weg kunnen zetten als je een foto wilt plaatsen. Het maakt zo'n slordige indruk. Mooie TV.
Beobuddy: Ach, die DVD die opstaat is veel interessanter, toch?
Nou je het zegt!
Hoe is het met de daglicht foto's ik heb de zon alweer een paar maal zien opkomenš