Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Ik heb een paar beolab 8000 speakers en wil uitbreiden

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 1 Follower

Hiddecollee
Not Ranked
Posts 8
Bronze Member
Hiddecollee Posted: Fri, Jul 27 2018 1:21 PM

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe TV gekocht (LG C8) en wil nu graag ook het audio systeem verbeteren. Ik heb nu 1 paar Beolab 8000 speakers en ben er nog erg blij mee. Dus ik zou graag speakers toevoegen aan deze speakers. Hoe denken jullie dat ik het best mijn audiosysteem kan upgraden? Ik wil overigens alle speakers verbinden aan de Core zodat ik muziek kan afspelen via Airplay etc.

Met vriendelijke groet,

Hidde

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Fri, Jul 27 2018 2:44 PM

Dat is gewoon mogelijk. Mocht je een set gebruikte BeoLab’s 8000 wil aanschaffen, zorg dan wel dat je een set krijgt met het juiste dempmateriaal. De oudere 8000’s hebben foam als demp- en afdichtingsmateriaal. Het nadeel hiervan is dat het foam na verloop van tijd vergaat. Wat er dan overblijft is een plakkerig goedje wat de nare eigenschap heeft dat het printbanen aantast, met alle gevolgen van dien. De latere 8000’s hebben een ander dempmateriaal wat deze eigenschap niet heeft, bij de oudere is het te vervangen, maar daar moet je bij aanschaf dan wel rekening mee houden.

Page 1 of 1 (2 items) | RSS