ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Best regards - Dyssegaard
Living room: Beovision Eclipse 55, Beolab 3 / R1 (back), Beolab 2 / R1 (sub), AppleTV 4K. Bedroom: Beovision 11-40, AppleTV 4. Home office: Beoplay M5. Kitchen: Beoplay M5. Travel: Beoplay H8, Beoplay A1. NAS: WD My Cloud Home / Plex DLNA Server.
Så har man da lidt mere glæde af P6 og P8 (nu 320).....indtil de bliver lukket ned 😲
MM
There is a tv - and there is a BV
Desværre har TuneIN ikke overtaget det - ikke endnu i hvert fald.
Hej Dyssegaard. Fedest! Ved du, om det gælder streaming fra TuneIn også? Det lyder jo rædderligt lige nu. Komprimeret som en 96 kbs MP3-fil i Napsterdagene . Jeg giver det et skud i løbet af weekenden.
BeoVision Eclipse 55, BeoPlay S8 (sub+rears), BeoPlay A9 MKII (living room), BeoVision Avant 32 DVD (retro gaming, basement), BeoLab 4000 (entertainment room, basement), BeoSound 8 (workshop), 2x BeoPlay S3 (PC), BeoPlay A1, BeoPlay H2/H3 (on the go)
Millemissen var hurtig med kattepoten. Kvaliteten på P6 på TuneIn er som sagt til grin og en hån mod den gode musik, de spiller.
Hos mig kører TuneIN’s P6 i 192 - hvilket selvfølgelig er for lidt.
Jeg hører P4 via min Essence. Jeg synes, at det er akceptabelt (men ikke godt nok) og bedre end det skratteri, jeg får via antennen på BM4500.
Mon ikke de retter ind - måske skulle man/vi gøre dem opmærksom på det skifte.
Jeg har ikke kunnet finde noget info om lydkvalitet en på TuneIn på Eclipse, men det lyder frygteligt. Jeg har mest gang i min M5 i stuen, som linker til Eclipse med TuneIn. For det meste er det bare baggrundshygge, men det er helt skidt med kvaliteten. Jeg har en gang forsøgt at kigge alle indstillinger igennem på både Eclipse/TuneIn-profil på nettet, indstillinger på M5 over BeoApp osv, men intet sted kan jeg se streamingkvalitet eller ændre på andet lignende. Jeg kører i øvrigt alt på kablet netværk - alt.
Sådan ser det ud i TuneIN (Pro) app’en på min iPad.
Jeg går ud fra, at min Essence osv overtager dette via min TuneIN-profil.
Som skrevet - lyden er fin nok.
Beoberg:Jeg har ikke kunnet finde noget info om lydkvalitet en på TuneIn på Eclipse, men det lyder frygteligt. Jeg har mest gang i min M5 i stuen, som linker til Eclipse med TuneIn. For det meste er det bare baggrundshygge, men det er helt skidt med kvaliteten. Jeg har en gang forsøgt at kigge alle indstillinger igennem på både Eclipse/TuneIn-profil på nettet, indstillinger på M5 over BeoApp osv, men intet sted kan jeg se streamingkvalitet eller ændre på andet lignende. Jeg kører i øvrigt alt på kablet netværk - alt. BeoVision Eclipse 55, BeoPlay S8 (sub+rears), BeoPlay M5 (living room), BeoVision Avant 32 DVD (retro gaming, basement), BeoLab 4000 (entertainment room, basement), BeoSound 3 (workshop), 2x BeoPlay S3 (PC), BeoPlay A1, BeoPlay H2/H3 (on the go)