ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo, een paar vragen aan de kenners.
Heb een Beosound 5 /master een Beosound 3200 en Beocenter 2 op een masterlink systeem.
Op de Beomaster 5 zijn beolab 8000 beolab 2 aangesloten, en door de rest van het huis 4x beolab 3500
via masterlink. Nu is mijn vraag de volgende hoe kan ik de 3200 laten spelen zonder dat de beosound 5 terglijkertijd aan springt. als ik de beosound 5 op o instel ipv 1 of 2 springt hij niet aan, maar de speakers die op beomaster 5 zijn aangesloten ook niet. Alleen de beolabs 3500 spelen. Hoe kan ik dat instellen ?
Bij voorbaat dank Pieter
pmar:Hallo, een paar vragen aan de kenners. Heb een Beosound 5 /master een Beosound 3200 en Beocenter 2 op een masterlink systeem. Op de Beomaster 5 zijn beolab 8000 beolab 2 aangesloten, en door de rest van het huis 4x beolab 3500 via masterlink. Nu is mijn vraag de volgende hoe kan ik de 3200 laten spelen zonder dat de beosound 5 terglijkertijd aan springt. als ik de beosound 5 op o instel ipv 1 of 2 springt hij niet aan, maar de speakers die op beomaster 5 zijn aangesloten ook niet. Alleen de beolabs 3500 spelen. Hoe kan ik dat instellen ? Bij voorbaat dank Pieter
Carolpa,
Bedankt voor u reactie, dus ik kan niet de 3200 of beocenter 2 in het systeem mee inschakelen. Een van de 2 moet alleen cd's kunnen afspelen, daar ik op de beosound 5 geen cd ripper heb of eigenlijk ook niet wil. Ik lees op sommige sites zoiets als een master en een slave. Zou zoiets niet kunnen werken ?
pmar:Carolpa, Bedankt voor u reactie, dus ik kan niet de 3200 of beocenter 2 in het systeem mee inschakelen. Een van de 2 moet alleen cd's kunnen afspelen, daar ik op de beosound 5 geen cd ripper heb of eigenlijk ook niet wil. Ik lees op sommige sites zoiets als een master en een slave. Zou zoiets niet kunnen werken ?
De BS5 is de (audio) master, de BS3200 de (audio) slave.
In een derde kamer zet je de BC2 in optie 6 (slave). Ook hier kun je dan lokaal de CD's van de BC2 beluisteren en tevens de muziek van de BS5.
NB: je hebt geen B&O tv? Want dan bestaat er nog een andere optie!