ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Weet iemand of de BV11-46 type 9557 MK1 de eerste versie van de BV11 is?
Zijn er tekort komingen bij dit type ten opzichte van latere versies?
Piet
Ik weet alleen dat ik de laatste versie heb,en die is perfect!
En ik met de eerste versie een kapotte LCD, reparatie > €1000! En die doet het niet met Ziggo on demand, voor de rest prima toestel, maar eigenlijk krankzinnig duur voor het gebodene. En softwareupdates, ondanks alle beloftes, al 1,5 jaar niet geweest en komen ook niet meer. Denk er ook aan dat de NL-ML converter uit het leveringsprogramma is geschrapt!
Die is eruit inderdaad
Misschien om al die nu nutteloze aansluitingen achterop iets te laten doen zoals ook was toegezegd toen ik die TV kocht? Of Ziggo on demand te laten werken? Of de videoaansluiting ook ab signalen te laten doorgeven (om mijn Hifi banden af te spelen, niet voor video-opnames), of mijn BM5 te laten werken met beeld..
Tja, die reparatie. Maar als nu kijk wat ik voor €1000,- krijg... Ik kreeg het niet over mijn hart om dat ding in de kliko te gooien, maar van enige coulance was totaal geen sprake.
Overigens, o.a. iedereen met een BV8 of 10 waar het scherm van kapot gaat, jammer, n.m.l.