Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Integration von Nicht-B&O Geräte in B&O

rated by 0 users
This post has 7 Replies | 1 Follower

hfat
Top 150 Contributor
Vienna, Austria
Posts 663
OFFLINE
Bronze Member
hfat Posted: Sat, Mar 10 2012 2:05 PM

Hallu zusammen,

Nachdem ich vor kurzem die Erneuerung meiner B&O installation abgeschlossen habe und dabei Lintronc für die Integration von Geräten, für die kein PUC existiert verwendet habe, habe ich all meine Erfahrungen in einem Dokument zusammen gefasst. Im Dokument ist beschriben, wie man EIN/Aus Steuerungen umsetzen kann, wie man Variable verwendet und wie man GO+<Ziffer> Steuerungen in der Memory Map realisieren kann.

Wer interessiert ist, ich habe das Dokument in mein Profil hochgeladen.

hfat

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
Posts 6,411
OFFLINE
Bronze Member

hfat:

Hallu zusammen,

Nachdem ich vor kurzem die Erneuerung meiner B&O installation abgeschlossen habe und dabei Lintronc für die Integration von Geräten, für die kein PUC existiert verwendet habe, habe ich all meine Erfahrungen in einem Dokument zusammen gefasst. Im Dokument ist beschriben, wie man EIN/Aus Steuerungen umsetzen kann, wie man Variable verwendet und wie man GO+<Ziffer> Steuerungen in der Memory Map realisieren kann.

Wer interessiert ist, ich habe das Dokument in mein Profil hochgeladen.

hfat

Why not post it in the Wiki's, on the old forum there were a lot of Q and A about LintronicYes - thumbs up

 

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

hfat
Top 150 Contributor
Vienna, Austria
Posts 663
OFFLINE
Bronze Member
hfat replied on Sat, Mar 10 2012 2:54 PM

I did'nt find a proriate section. Obviosly I overlooked it. Please post a pointer, I'll upload immedeately.

hfat

hfat
Top 150 Contributor
Vienna, Austria
Posts 663
OFFLINE
Bronze Member
hfat replied on Sat, Mar 10 2012 3:14 PM

I cannot find any article relating to lintronic integration and i have no add button. How can I add a new wiki page?

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
Posts 6,411
OFFLINE
Bronze Member

hfat:

I did'nt find a proriate section. Obviosly I overlooked it. Please post a pointer, I'll upload immedeately.

hfat

Go to Wikis, choose 3rd party pucs or any other page, choose, "ad new page", in the ,"parent page", leave "none", upload your wiki and send a mail to Kieth and he will make a new main header, like Lintronic, or something, and place your wiki there

 

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

hfat
Top 150 Contributor
Vienna, Austria
Posts 663
OFFLINE
Bronze Member
hfat replied on Sat, Mar 10 2012 4:09 PM

Thank you, Done,

Mail is on it'sway to Keith.

hfat
Top 150 Contributor
Vienna, Austria
Posts 663
OFFLINE
Bronze Member
hfat replied on Sat, Mar 10 2012 6:00 PM

Mit Unterstützung von Søren Mexico und Keith habe ich das dokument ins WIKI in den <Members Own Technical Pages> Abschnitt gestellt.

hfat

TanteInge
Top 200 Contributor
Berlin / Germany
Posts 465
OFFLINE
Bronze Member
TanteInge replied on Sat, Mar 10 2012 8:59 PM

Wow !!

Was für eine Fleißarbeit Yes - thumbs up

Ist zwar nix für mich, aber trotzdem dankeschön !!

Gruß,

TanteInge

My B&O:

  • Living-Room: HEGEL H120 (white), BeoGram 6500 Vinyl (white), BlueSound Vault2 (white) with ELAC VELA 407.2 (white)
  •  Guest-Room: BeoMaster 7000 (white), Beogram CD 7000 (White), BeoCord 6500 Tape (white), BlueSound Node2i (white), with ELAC VELA 403.2 (White)
  • 2x Beo4 (modded by LinVis), BeoCom 4 and A9 Keyring; Light-Manager by jbmedia
Page 1 of 1 (8 items) | RSS