ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Jeg har lige set at der er rundvisning på B&O og Struer museum i august.
http://www.struermuseum.dk/da-dk/cafe-og-butik/rundvisning-2019.aspx
Jeg har købt billet til rundvisningen d. 9. august. (guide på dansk)
(-jeg ser nu også at der er en rundvisning på engelsk om formiddagen - men det bliver nok for tidligt for mig, da jeg har et par timers kørsel til Struer)
Nogen her fra DK som skal derop?
Tak for info
Har også lige købt bilet til d. 9/8 for konen og jeg, så måske vi ses
Så måske bliver der også tid til lige at smutte forbi min moster og onkel i Bremdal, der begge har +25 års arbejde bag sig hos B&O og deres portrætter hængende på "The Wall of Fame".
/steffen
Fik lige kigget i min kalender, og d. 9. har jeg stadig ferie, så jeg har også købt en billet.
/Dennis
Jeg ville have været i DK i maj, men på grund af arbejde gik det ikke, nu er der lidt ro med arbejde og sad og ledte efter en billig flyver, men priserne ligger nu på ca. USD 2000.00, i maj lå de på USD 1000.00, så jeres post og kiggede efter priser i august, ca. 1000 USD. Skal lige checke et par ting og sager måske kommer jeg, det ved jeg sidst på ugen. ville glæde mig at se jer. Måske kan vi lokke Henrik og Martin med.
saludos Søren
Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.
Kunne gå hen og blive lidt af et ‘beoworld-træf’.
Måske der skulle laves et engelsk-sproget indlæg om denne mulighed for besøg i Struer?
MM
There is a tv - and there is a BV
Millemissen: Kunne gå hen og blive lidt af et ‘beoworld-træf’. Måske der skulle laves et engelsk-sproget indlæg om denne mulighed for besøg i Struer? MM
Kunne godt tænkes... "problemet" er, som jeg skriver, at der er rundvisning på engelsk om formiddagen - og på dansk om eftermiddagen.Jeg har købt billet til om eftermiddagen, da det passer mig bedst.
Jeg kan godt prøve at slå det op på engelsk senere. Jeg er lige på arbejde nu.
Så er vi da foreløbig nogle stykker. Spændende at se hvor mange vi bliver
Vi ses.
Als het zo zit dan geef ik alvast het recept van wafels mee:
Smakelijk!
Karel.
Hi Karel,
Sounds delicious - where and when?
Beolab 50, Beolab 8000 x 2, Beolab 4000 x 2, BeoSound Core, BeoSound 9000, BeoSound Century, BeoLit 15, BeoPlay A1, BeoPlay P2, BeoPlay H9 3rd Gen, BeoPlay H6, EarSet 3i, BeoVision Eclipse Gen 2 55", BeoPlay V1-40, BeoCom 6000 and so much else :)
Michael:I want to go (I live in Malmö, so quite close) but I have no car and I guess it’s not very easy to get there by public transportation(?).
You can get there directly from Copenhagen in 4 1/2 hours by train.
From the train station in Struer to the B&O head quarter you could walk - it is not that far away.
If you are interested look out in good time for the socalled Orange tickets.
So there is no problem using public transportation.
Link for train look-up:
https://www.dsb.dk/#voksen=1,orange=true
Millemissen:You can get there directly from Copenhagen in 4 1/2 hours by train. From the train station in Struer to the B&O head quarter you could walk - it is not that far away. If you are interested look out in good time for the socalled Orange tickets. So there is no problem using public transportation. Link for train look-up: https://www.dsb.dk/#voksen=1,orange=true MM There is a tv - and there is a BV.
I bought a ticket for myself to go there on the 9th for the english guided tour!
After your tour, wait for us, after our tour lets hang out, I will book my flight today or tomorrow and then buy a ticket for the danish tour
Godt at se, at der er opbakning fra hele verden.
Kørte forbi fabrikken i dag på vej længere vestpå. Gården / The Farm står jo desværre tom og er til salg så vidt jeg ved, så det bliver spændende at se, hvad der er tilbage i Struer. Jeg har dog ikke været der før, så jeg har ikke andet sammenligningsgrundlag end det, jeg kan læse mig til.
@Søren Mexico
Hvor meget kan du proppe i din kuffert på vej retur?
Så har Millemissen også købt en billet.......til den 9/8 (dansk tur).
M🙂M
Michael: I bought a ticket for myself to go there on the 9th for the english guided tour!
Hey Michael,
I have ordered a ticket also, I can handle the tour in English
Beovision Harmony 77" 2nd Gen, Beolab 5, Beolab 17, Beosound 1, Beoplay M3, Beoplay Portal, Beoplay Earset, Beoliving Intelligence
Emil Jensen:Hey Michael, I have ordered a ticket also, I can handle the tour in English Beovision Eclipse, Beolab 20, Beosound 1 Google assist, Beoplay M3, Beoplay H6
Jeg har også købt en billet nu, og lidt senere ville jeg også købe en billet til Hans-Henrik fra pickupservice.dk men da var der allerede udsolgt.
Henrik
Jeg er ved at få mit fly på plads, hvis jeg ikke kan få den danske omvisning køber jeg til den engelske, og finder danskerne senere, hvis den engelske også er udsolgt kommer jeg alligevel, og så må vi se hvad der sker. hvis vi bliver mange må vi snakke med B&O om at udvide/lave en extra omvisning.
Søren Mexico: Jeg er ved at få mit fly på plads, hvis jeg ikke kan få den danske omvisning køber jeg til den engelske, og finder danskerne senere, hvis den engelske også er udsolgt kommer jeg alligevel, og så må vi se hvad der sker. hvis vi bliver mange må vi snakke med B&O om at udvide/lave en extra omvisning.
Ja hvis vi er ved at have fyldt det op, kunne det jo være rigtig fint med en Beoworld tour
Så fik jeg det hele på plads, Ankommer til Kastrup den 8/8 kl. 8:00, lejer bil og kører til Horsens, fik billet til den engelske tour 9/8 9:00, vi må så se om vi kan få lavet noget sammen eller få en special for Beoworld.
Time to go international, jeg laver en i General forum
square4: Jeg har også købt en billet nu, og lidt senere ville jeg også købe en billet til Hans-Henrik fra pickupservice.dk men da var der allerede udsolgt. Henrik
Jeg har lige talt med Museet, og der er en der er sprunget fra 2 billetter på den danske tur.
Så hvis man ringer til dem, kan man købe en eller de to ledige billetter.
Tak for or oplysningen Emil, nu kommer Hans-Henrik fra pickupservice.dk også med 😊😊
Henrik.
Søren Mexico:Time to go international, jeg laver en i General forum
Super. Tak for det Søren. Ja - jeg nævnte jo tidligere, at jeg ville lave et opslag på engelsk -men kom så bort fra det igen, da jeg havde travlt med andre ting. Godt at se at nogen er mere aktive end mig
Dejligt at se at så mange er interesserede. Jeg glæder mig til at mødes med jer.
Steffen:Dejligt at se at så mange er interesserede. Jeg glæder mig til at mødes med jer.
Indtil nu er vi 10, 4 på den engelske og 6 på den danske. Når vi kommer lidt nærmere vil jeg kontakte Frede for at høre om vi kan få ham med til efter mødet.
Den eneste jeg har mødt er Henrik, så det bliver sjovt at også møde nogle man kun kender fra forummet.
Da jeg var soldat i Holstebro 69 tl 71 har jeg mange gode minder også fra Struer, dengang var B&O jo en af de største arbejdspladser, hvis ikke den største, på egnen.
Allerede nu begynder rejsefeberen at melde sig.
I planned to go on the ninth for the english guide but realized to late that it begins early and that its a four hour drive from Copenhagen. I also dont drive so I would have to rely on trains. Is anyone here going from Copenhagen? I guess maybe I have to book a hotel and spend a night there close to Struer and solve it that way. I also plan to go to Budapest the same evening (the ninth) :D. Stress..
In case I cant solve it, maybe someone here wants my ticket instead.
Der er udsolgt til den danske tur - men stadigvæk billetter til den engelsksprogede (ifølge hjemmesiden).
Der er billetter til begge den 20.08.
Iemand zin in stoofvlees en frieten op de avond van 9/8? Misschien kunnen we een frituur openen?
Rudi Pedersen:Har købt billet og glæder mig til at se min gamle arbejdsplads igen
Har du købt til den engelske eller den danske tur ?
Update:
Until now there are 12 members signed up, Danish tour: 1 pm. Steffen, Dennis, skolesen, Millemissen, Square4, Hans-Henrik, Rudi. English tour 9 am: Michael, Emil Jensen, Soren Mexico, Beoice, Kuyttendaele
Michael kig her
Hej.
Da jeg fik at vide at der lå 2 billetter der var i overskud på museet,ringede jeg og fik lagt en til side til Hans-Henrik,men der er åbenbart sket en misforståelse så de havde lagt begge billetter til side til mig.
Så hvis der er en som gerne vil med så er der en billet til overs,hvis der er en der er interesseret skal man kontakte b&o museet.
Skal vi have fundet ud af hvad der skal ske efter rundvisningen?
Det kunne jo være hyggeligt at det Engelske og Danske hold mødtes efter, enten til mad og/eller drikke.
Min ide er at vi mødes på Den Glade Pingvin efter den danske tour.
Men jeg har har i øjeblikket lidt problemer, da jeg måske må aflyse min deltagelse og i stedet tage på arbejde i Ecuador, dette vil jeg dog få at vide i løbet af i dag. kommer tilbage med mere senere
Zijn er nog BeoWolders die anders volgende week donderdagavond 8 aug een pint willen gaan drinken?
Desværre mine herrer, jeg bliver nødt til at aflyse, skal til Ecuador for et arbejde. en af jer må så organisere at i kan mødes efter den danske tur. Husk også at poste på den engelske side. Jeg havde sådan glædet mig til at se jer, men mammon vil anderledes
Det er jeg ærgerlig over at høre, Søren.
Jeg havde også glædet mig til at møde dig. Vi må håbe, vores fælles hobby kan bringe vores veje sammen en anden gang. Tak for at du har ageret primus motor ift. at få de internationale medlemmer med og komme med jævnlige opdateringer om deltagere, hjælpe medlemmer med transport- og overnatningsmuligheder, kontakt til museet, vejrudsigten osv.
Det er godt nok ærgerligt,har du planer om at komme til Danmark senere i år?
Jeg har jo den Beolit 600 antenne til dig,ellers må jeg få den ind til din søn så han kan tage den med til dig næste gang han skal hjem til dig.