Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

BL 8000 Mk1 6801 s/n 1058...... (1994/95) "in need of service"

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 1 Follower

BEO2020
Not Ranked
Rotterdam
Posts 1
Gold Member
BEO2020 Posted: Tue, Nov 12 2019 8:17 PM

Newby, recentelijk van een oudere buurman die naar een verzorgingshuis is verhuisd een paar BL 8000's gekregen. Geen B&O installatie in mijn bezit, recentelijk besloten deze in afwachting van een B&O installatie als bleutooth speakers te gebruiken.

Daar buurman's B&O installatie reeds langer defect was afgevoerd zijn de speakers al langere tijd niet meer gebruikt en zullen vrijwel zeker nimmer een service beurt hebben gehad. Inmiddels reeds op dit forum al over dit fenomeen gelezen, derhalve is dat verstandig te doen.

Vanavond de bluetooth set aangesloten maar speakers brommen, geven wel muzirk door, en zo te beoordelen geeft er een geen/nauwelijks bas door.

Ik heb de namen van "Ipaul" en "beobuddy" gevonden als forumgenoten die dit eventueel kunnen regelen, ik heb beobuddy een e-mail via dit syteem gestuurd, maar daar ik nergens een kopie daar van zie weet ik niet of het verzonden is etc. Dus bij deze het verzoek of een van hun mij kan berichten voor mogelijke reparatie.

Groeten en bij voorbaat dank.

marexy
Top 150 Contributor
Posts 710
Bronze Member
marexy replied on Wed, Nov 13 2019 1:40 PM

Hi

It's not hard to repair BL 8000.

As i see from serial number you heve bas units MK1/2.

Possible foam rot problem.

Page 1 of 1 (2 items) | RSS