ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Beste kenners,
Ik wil graag even van jullie expertise gebruikmaken. Ik ben kortgeleden een winkel begonnen. Daarin wil ik wat achtergrondmuziek hebben, wel met goede kwaliteit.
Ik wil de plafondspeakers ( 2 stuks) via mijn computer aansturen.
Wat heb ik hiervoor nodig. Graag suggesties.
Uiteraard twee plafondspeakers (goede) plus een versterker en/of mediaspeler.
Als dit niet de juiste plaats is voor het vragen van deze info, lees ik het wel.
Ik denk dat het wel handig zou zijn om te weten hoe groot de winkel is.
Blackrix: Ik denk dat het wel handig zou zijn om te weten hoe groot de winkel is.
De winkel is 5 bij 20 meter, dus 100 vierkante meter.
Het voorste gedeelte is detailhandel, ongeveer 25 vierkante meter achterin is bestemd voor horeca. In dit gedeelte zijn links en rechts uitsparingen gemaakt in het verlaagde plafond, voor de speakers.
Mijn budget is tussen de vijhonderd en duizend euro. Het hoeft niet persé B&O te zijn. Er liggen speakerdraden klaar voor twee plafondspeakers.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar je winkel.
Een mooie set witte Cx'en tegen de muur zou ook niet misstaan.
Brengen & Ophalen
Gebruik zelf plafondluidsprekers van Bowers & Wilkins in een B&O setup voor een kantoor-aan-huis ruimte, in de badkamer en een fitnessruimte.
Leslie: Ben eigenlijk meer benieuwd naar je winkel. Een mooie set witte Cx'en tegen de muur zou ook niet misstaan.
Ik wil niet spammen, maar als je naar cuppamore googled, zal je het zeker vinden.
Leko: Leslie: Ben eigenlijk meer benieuwd naar je winkel. Een mooie set witte Cx'en tegen de muur zou ook niet misstaan. Ik wil niet spammen, maar als je naar cuppamore googled, zal je het zeker vinden.
Tot gauw dan in Ridderkerk? En succes met je nieuwe zaak!
Leslie:Tot gauw dan in Ridderkerk? En succes met je nieuwe zaak!
Het is een overbodige opmerking, maar de koffie staat klaar. Zeker voor mensen die hun kennis gratis en voor niets ter beschikking stellen.