Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

hvordan ligger jeg billeder ind ?

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 0 Followers

Uldall
Top 500 Contributor
Denmark
Posts 160
OFFLINE
Bronze Member
Uldall Posted: Mon, Mar 12 2012 12:23 PM

Hej ved ikke om det er mig men har lidt problemer med at få lagt billeder ind??

er der nogen der kan hjælpe?

/Uldall

 

  It´s a lifestyle.

Magnus
Top 200 Contributor
Norway
Posts 331
OFFLINE
Gold Member
Magnus replied on Tue, Mar 13 2012 6:41 PM

Hei,

Først må du laste opp filen: Trykk på navnet ditt oppe i høyre hjørne og trykk så på "View all files" i "My files"-boksen nede til høyre. Her kan du lage nye mapper og legge til filer. Mappene ser du nede i høyre hjørne.

Når du har lastet opp bilde kan du sette de inn i en post. Når du skriver en post må du trykke på "Insert media"-knappen (bilde av en filmrull og et pluss-tegn) på verktøylinjen. Til venstre her vil det dukke opp "Uldall's files" - trykk på trekanten ved siden av alle mappene nedover for å ekspandere. Trykk så på mappen hvor du la filene, bildene i den mappen vil da vises til høyre i boksen. Velg bildet du vil sette inn og trykk "Insert":

.

 

Bare spør om noe var uklart.

Magnus

 

Uldall
Top 500 Contributor
Denmark
Posts 160
OFFLINE
Bronze Member
Uldall replied on Sun, Mar 18 2012 2:43 PM

Hej Magnus tak for hjælpen, men det volder mig dog stadig store problemer at oploade mine billeder til serveren, har prøvet at ta billeder med mit digitale kamera med det virker ikke? har også prøvet at ta billeder med min mobil men der sker bare det samme??? Hva gør jeg galt???

  It´s a lifestyle.

Uldall
Top 500 Contributor
Denmark
Posts 160
OFFLINE
Bronze Member
Uldall replied on Sun, Mar 18 2012 2:43 PM

Hej Magnus tak for hjælpen, men det volder mig dog stadig store problemer at oploade mine billeder til serveren, har prøvet at ta billeder med mit digitale kamera med det virker ikke? har også prøvet at ta billeder med min mobil men der sker bare det samme??? Hva gør jeg galt???

  It´s a lifestyle.

Uldall
Top 500 Contributor
Denmark
Posts 160
OFFLINE
Bronze Member
Uldall replied on Sun, Mar 18 2012 2:43 PM

Hej Magnus tak for hjælpen, men det volder mig dog stadig store problemer at oploade mine billeder til serveren, har prøvet at ta billeder med mit digitale kamera med det virker ikke? har også prøvet at ta billeder med min mobil men der sker bare det samme??? Hva gør jeg galt???

  It´s a lifestyle.

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
Posts 6,411
OFFLINE
Bronze Member

Dine billeder skal være mindre end 1 Megabyte, (1000 Kb), jeg bruger en software der hedder Photscape til at redigere billeder, det er hurtigt flexibelt og gratis.

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

Uldall
Top 500 Contributor
Denmark
Posts 160
OFFLINE
Bronze Member
Uldall replied on Mon, Mar 19 2012 6:25 AM

Hej Søren det vil jeg prøve :) Vender lige tilbage hvis det heller ikke lykkes med det program..

/Uldall

  It´s a lifestyle.

Page 1 of 1 (7 items) | RSS