Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Instelling BL 19 met Eclipse

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 1 Follower

Zwaan
Top 500 Contributor
Posts 121
Bronze Member
Zwaan Posted: Sun, Feb 23 2020 5:55 PM
Ik heb sinds 1,5 jaar de eclipse en de BL19.

Daarbij 4x BL 3.

Ik heb t idee dat door een update instellingen zijn terug gezet. Maar zekere weten doe ik niet. Ik heb van beocare info gekregen toen voor mijn instellingen.

Nu mijn vraag: wat moet ik aangeven bij luidsprekergroep opstarten BASS-MANAGEMENT uit? Of aan?

Fansastic
Top 150 Contributor
The Hague, The Netherlands
Posts 768
Bronze Member
Fansastic replied on Sun, Apr 12 2020 8:04 PM
Hoi,

Bass management moet je altijd aan zetten voor je de BL3’s, dan wordt de bass verstuurd naar de speakers met beate bass capaciteit, de BL19.

Het klopt dat soms na een update je speaker instellingen worden gewist, irritant maar waar. Om het beste uit je speakers te halen is het van belang om de instellingen in de Eclipse goed te zetten. Bass management is belangrijk, de afstand van de speakers en het geluidsniveau ook. Speel er wat mee tot je een voor jou fijne instelling hebt gevonden.

Als je het te kastig vind dan adviseer ik je een nieuwe speaker groep in te stellen, de tv maakt dan een goede setup op basis van aantal vragen.

Naast speaker groepen is het de geluidsgroep ook van belang, daarin kun je karakter van geluid goed tweaken.

Mocht je er niet uitkomen, stel je vragen dan kunnen we je hier wel verder helpen.

Ps als je in de Engelse groep (general) je vragen stelt wordt je sneller ‘geholpen’.

Gr

BV Harmony 65 / Eclipse 55 / BL 50 / 19 / 18 / BS 2 all brass

BV Horizon 48 / V1 40 / BL 17 / Beoplay S3 all black

V1 / BL 3 / BS Essence MKII / Beoplay A3 all white

BS Moment / BS 3000 / BS 3200 / BL 400 all silver

Headphones / bluetooth speakers / BLC NL-ML / BLGateway

I know…B&O virus has grown on me ! 

Page 1 of 1 (2 items) | RSS