ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo allemaal.Ik heb me net aangemeld op dit forum omdat ik mijn naam van heel lang geleden niet meer weet.
Vandaag heb ik een Beocenter 3000 type 2402 gekocht. Er zijn echter wat problemen. Met een hoofdtelefoon speelt het perfect maar als ik de speakers aansluit doet het rechter kanaal niets. Ook het linker kanaal viel even weg maar kwam daarna weer terug. Nu vraag ik me af wat dat kan zijn? Zit er een speakerrelais in? Als ik hem aanzet geeft hij meteen geluid zonder klik. Verder blijven de knopjes van loudnes en speaker a niet zitten. zou daar iets afgebroken zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Heb het beest vandaag eens flink gewassen. Een sticker met de opdruk jan 1971 en een serienummer doet me vermoeden dat ik een vroeg exemplaar te pakken heb. De problemen wat betreft de kanalen zijn door schoonmaken opgelost. Het speelt na grondig schoonmaken van de potmeters gewoon zoals ik denk dat het 50 jaar eerder bedoeld was. Volume op 10, bass bijna open en totaal geen vervorming op goedkope speakers. Goede dag deze bijna 50 jaar oude dame of heer geeft geen krimp.