ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Jeg leder efter et modul 22 til Beolab Penta.Det er printkortet, der sidder nederst, under selve forstærkeren, holdt fast med fire skruer og som også har tilslutningssoklerne.Evt. en hel forstærker - gerne defekt.
Martin
Er printet ens i MK1, 2 og 3?
/Dennis
Det er jeg ret sikker på.
Den aktuelle er en mk3.
Ok, jeg mindes, jeg har et print af den type med Powerlink til at ligge samt et par andre Beolab Penta print. Den funktionelle stand har jeg dog ingen idé om, men jeg kigger lige efter i weekenden.
Tak. Det kunne godt være interessant.
Rettelse; Modul 22, som jeg leder efter, sidder ikke i mkI.Den har jo ikke Powerlink.
Jeg har lige været igennem de kasser, jeg forventede, stumperne lå i, men der var de ikke at finde.
Jeg skal lige have kigget i mit andet lager, men det kan desværre først blive engang midt i næste uge.
Tak så langt.
Så fik jeg fundet de dele, jeg kunne identificere som Penta-dele (relativt nemt ), men desværre var modul 22 ikke iblandt, da det til venstre er MK1.
Håber, det lykkedes at finde et. /Dennis
Dennis: Så fik jeg fundet de dele, jeg kunne identificere som Penta-dele (relativt nemt ), men desværre var modul 22 ikke iblandt, da det til venstre er MK1. Håber, det lykkedes at finde et. /Dennis
Men er det ikke lige præcis de 2 nederste med powerlink stik og phonobøsning Dillen mangler :) ?
/Jacob
Tak Dennis, men det er ikke det, jeg leder efter.Jacob, jeg søger indgnagsvlgeren. Det er det printkort, som powerlink stikkenes mindre print loddes ned i.Det sidder på mkII og mkIII, og altså ikke på de moduler, Dennis viser.Det sidder vandret under forstærkerprintet (hvor powerlink stikkene sidder på et lodret printkort).Det er ca. 7x10cm og hvidt (og tomt bortset fra audio/video omskifteren) på undersiden og har SMD-komponenter på oversiden (siden dernormalt vender mod forstærkerprintet).
Fundet!