ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hoi allemaal,
Ik heb gisteren een beocenter 9000 met bijbehorende beogram 9000 gekocht, een matching set met eitte rand).
(Ik heb overigens al 10 jaar een beocenter 9000 met bronzen randwelke nog goed functioneert.)
Ik heb de beocenter getest en alles werkt behalve 1 speaker uitgang niet en de CD speler niet, deze draait wel ron doch de CD clamp ontbreekt.
Ik heb ergens een post gevonden hier over een type (NIAM CD clamp 5) wat hiervoor te gebruiken is echter die is niet meer leverbaar.
Ik vermoed dat dit een CDM-4 is (te beoordelen aan de laser doch de CD houder wijkt af van de types CDM-2 en CDM-4, wellicht dat er nog iets ontbreekt.
Kan iemand mij aan de hand van de foto vertellen welke CD clamp ik kan gebruiken. IK heb al begrepen dat de originelen niet meer leverbaar zijn.
Alvast dank voor jullie antwoorden.
Groet,
Marcel Wijnands
Ik heb inmiddels een losse CD clamp gevonden die perfect past en ik heb weer een goed werkende cd speler 😃🙏
Beste Marcel, ik ben het veertje kwijt van clamp, dus kun je mij helpen welke clamp jij waar hebt kunnen kopen? Alvast bedankt!
mvg Albert