Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Hvilket TV skal jeg købe hvis jeg vil benytte beoremote one?

rated by 0 users
This post has 8 Replies | 1 Follower

DD72
Not Ranked
Posts 5
OFFLINE
Bronze Member
DD72 Posted: Sun, Dec 13 2020 5:04 PM

Er på jagt efter nyt 43 tommer tv. Hvilket fladskærm kan styres af Beoremote one? Ved godt at LG´s nye modeller kan det, men de starter som jeg ser det ved 48 tommer. Er der Samsung TV som kan sættes op og gerne den billigst mulige løsning. Anyone?

Emil Jensen
Top 150 Contributor
Denmark
Posts 766
OFFLINE
Bronze Member

DD72:

Er på jagt efter nyt 43 tommer tv. Hvilket fladskærm kan styres af Beoremote one? Ved godt at LG´s nye modeller kan det, men de starter som jeg ser det ved 48 tommer. Er der Samsung TV som kan sættes op og gerne den billigst mulige løsning. Anyone?

LG OLED MODELLER C9/CX/GX OG ZX Kan bruges med Beoremote One Hvis du tilkøber en soundbar stage eller Soundcenter Eclipse/Hamony.

Du kan ikke bruge en Beoremote One uden tilkøb af dette, da signalet går igennem en B&O enhed.

Du vil ikke kunne bruge andre LG modeller på denne måde.

Lyd og Billede i Frederikshavn reklamere med at kunne bruge det sammen med et Samsung TV, men jeg ved ikke hvordan, eller hvor god løsningen er. Der anbefaler jeg at tage kontakt til dem.  

Beovision Harmony 77" 2nd Gen, Beolab 5, Beolab 17, Beosound 1, Beoplay M3, Beoplay Portal, Beoplay Earset, Beoliving Intelligence 

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

@Emil

Mon ikke det bare er en modificeret Beo4, de sælger det med!

OneRemote tilbyder den slags indbygningskit til remoten - men mig bekendt ikke til en BeoRemoteOne.

 

P.S.
@DD72 Hvilken fordel skulle der iøvrigt være af fordele ved at bruge en BRONE til et non-B&O tv.....lige bortset fra, at den er pænere end en eller anden platikremote

 

MM

There is a tv - and there is a BV

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

@Emil

Mon ikke det bare er en modificeret Beo4, de sælger det med!

OneRemote tilbyder den slags indbygningskit til remoten - men mig bekendt ikke til en BeoRemoteOne.

 

P.S. 
@DD72

Hvilken fordel skulle der iøvrigt være af fordele ved at bruge en BRONE til et non-B&O tv.....lige bortset fra, at den er pænere end en eller anden platikremote

 

MM

There is a tv - and there is a BV

Emil Jensen
Top 150 Contributor
Denmark
Posts 766
OFFLINE
Bronze Member

Se her:

B&O BeoOne + 43" QLED Ramme-TV | LBS-B-O Frederikshavn (lbs-b-o.dk)

Beovision Harmony 77" 2nd Gen, Beolab 5, Beolab 17, Beosound 1, Beoplay M3, Beoplay Portal, Beoplay Earset, Beoliving Intelligence 

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Ja, Laust er velkendt for sine kreative løsninger.


Jeg ville da godt vide, hvad der menes med: 

Indbygget converter for betjening med B&O BeoOne

og

Refurbished BeoRemote One


MM

There is a tv - and there is a BV

DD72
Not Ranked
Posts 5
OFFLINE
Bronze Member
DD72 replied on Mon, Dec 14 2020 2:46 PM

Tak for alle svarene. Har nok forelsket mig lidt i tanken om at Beoremote one både kan styre mit Beosound 2300 og TV som den gør ligenu via Apple TV, men kan ikke styre lyden. Havde nok håbet jeg kunne købe et nyt tv, der via den beskrevne APP kunne bruge Beoremote one (havde ikke luret der sker via Stage). Men så er alternativet nok at køre det via appletv fortsat, men lidt irriterende at den ikke kan styre lyden. Lidt nysgerrig på hvordan Samsung TVet fra Lyd og billede kan styres med Beoremtoe one, men lidt meget at betale 10.000 kr. for.

DD72
Not Ranked
Posts 5
OFFLINE
Bronze Member
DD72 replied on Mon, Dec 14 2020 2:46 PM

Tak for alle svarene. Har nok forelsket mig lidt i tanken om at Beoremote one både kan styre mit Beosound 2300 og TV som den gør ligenu via Apple TV, men kan ikke styre lyden. Havde nok håbet jeg kunne købe et nyt tv, der via den beskrevne APP kunne bruge Beoremote one (havde ikke luret der sker via Stage). Men så er alternativet nok at køre det via appletv fortsat, men lidt irriterende at den ikke kan styre lyden. Lidt nysgerrig på hvordan Samsung TVet fra Lyd og billede kan styres med Beoremtoe one, men lidt meget at betale 10.000 kr. for.

Emil Jensen
Top 150 Contributor
Denmark
Posts 766
OFFLINE
Bronze Member

Prisen er inkl. tv'et

Beovision Harmony 77" 2nd Gen, Beolab 5, Beolab 17, Beosound 1, Beoplay M3, Beoplay Portal, Beoplay Earset, Beoliving Intelligence 

Page 1 of 1 (9 items) | RSS