ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo beoworlders :)
Ik heb een probleem met de commando's die mijn Beo4 via mijn MX naar mijn DVD1 moet sturen.
Namelijk het volgende;
-In de menu's van de DVD zelf moet ik twee keer op Go drukken om pas te kunnen kiezen i.p.v. een keer.
-Bij terug en doorspoelen gaat het moeizaam als ik soms op bijvoorbeeld >> druk dan reageert die niet en de tweede keer als ik twee keer druk bijvoorbeeld weer wel, als ik na het door/terugspoelen weer de film wil afspelen d.m.v. de Go toets gaat dat ook erg moeizaam (soms zelfs 5 á 6 keer achter elkaar Go drukken)
Ik denk zelf dat de software ter vergelijking tot de eerdere DVD1 die ik had verschild....
Weet iemand wat de oplossing voor dit probleem kan zijn ?
Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Groetjes,
Salvador
Het commando GO + een andere toets is waar ie op wacht. Een enkele GO betekent afspelen, maar dat weet ie pas na een paar seconden als er geen andere toets is ingedrukt. Geduld hebben dus!!! :)
GO + >> is snel vooruit. Weer een GO is weer afspelen, maar dat duurt dus even. Geel is hoofdmenu van de dvd.
succes!
Dat is het helaas niet ;)
Bij mij doet die als ik 1x op de Go knop druk, in bijvoorbeeld het dvd menu (van de dvd zelf) helemaal niets. alleen als ik twee keer snel achter elkaar druk Go-Go ..
Dit had ik met de eerdere DVD1 die ik had niet...
Moet ik hem in een andere optie zetten misschien ?
Wat was de softwareversie ven je oude DVD1 en wat is de softwareversie van de DVD1 die je nu hebt?
De software versie van m'n oude DVD1 weet ik niet meer en kan ik ook niet meer lezen want hij is al de deur uit !
Wat ik wel weet is dat mijn vorige DVD1 uit september 2001 kwam !
Goed in het jaartal heb ik mij vergist (dacht dat die uit sept. 2003 kwam) van m'n ''nieuwe'' DVD1 want hij komt uit januari 2004 , heeft type nummer 4620 (ja écht een '''jonge'' 4620 dus) en de software versie is 3.1 !
Ik hoop dat je daar alsnog wat mee kan :)
De bediening van de DVD1 met deze softwareversie is inderdaad iets gewijzigd. Als je bijvoorbeeld naar de volgende track wil, is dit GO en dan pijl omhoog, een keuze selecteren is Go Go, etc.
Oke !
Dan weet ik dat er in iedergeval niets mis is :)
Dankjewel Blackrix ! :)
Graag gedaan & veel kijkplezier!
Dankjewel ! :)
Dankjewel !