Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Reparatie Beolab 1

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

YoupDeBoer
Not Ranked
Posts 2
OFFLINE
Bronze Member
YoupDeBoer Posted: Tue, Oct 5 2021 9:54 PM

Goedenavond allen, na een aantal jaren met veel plezier te hebben genoten van mijn Beolab 1 speakers, heeft er eentje helaas de geest gegeven tijdens de verhuizing.

Bij aansluiten brandde het rode lampje wel, maar sprong niet meer aan bij een audiosignaal. Mijn vermoeden was dat er een verbinding of draadje was losgetrild tijdens de verhuizing.

Heb de speakers gebracht naar een lokale reparateur in het oosten van het land. Deze heeft wat zaken opnieuw gesoldeerd, vervangen, maar helaas, speaker doet het niet. Gaat wel geluid produceren nu, maar geluid waardoor je de speaker snel weer uit zet. 

Iemand een adres waar ik het nogmaals kan proberen te laten repareren? Of kan ik beter een andere set van Marktplaats halen, zodat ik nog een speaker als reserve heb? 

Jullie hebben er meer verstand van dan ik, dus hoor graag jullie reacties. 

 

Groet Youp

 

 

pentalex
Not Ranked
Posts 39
OFFLINE
Bronze Member

Beste adres is André Vijlbrief. Vakman en weet zéér veel van B&O en zijn prijzen zijn echt oké.
Hij zit hier ook op het forum als Beobuddy. Aanrader! 

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Thu, Oct 7 2021 10:00 AM

 

Dank voor de lovende woorden Pentalex!

 

YoupDeBoer:

Heb de speakers gebracht naar een lokale reparateur in het oosten van het land. Deze heeft wat zaken opnieuw gesoldeerd, vervangen, maar helaas, speaker doet het niet. Gaat wel geluid produceren nu, maar geluid waardoor je de speaker snel weer uit zet.

Hier word ik niet altijd gelukkiger van. Komt vaker voor en geeft vaak dat er eerst herstel gedaan moet worden aan voorgaande eerdere "herstellingen" . 

Maar het is hier nog niet voorgekomen dat een BL1 niet werkend de deur uit gaat.
Een andere set kopen is een optie, maar ik verwacht dat met de tijd ook deze problemen kunnen geven. 

YoupDeBoer
Not Ranked
Posts 2
OFFLINE
Bronze Member

Laten we hopen dat er niet teveel schade is aangericht dan. Maar dat er nog geen BL1 niet werkend de deur uit is gegaan, is bemoedigend.

Ik zou heel graag van jouw diensten gebruik maken. Ik zie op jouw profiel dat ik een email kan sturen, dan ga ik dat proberen.

Beiden bedankt voor de reacties! 

Page 1 of 1 (4 items) | RSS